יוצרי האפליקציה שמזקינה: אנחנו לא שומרים את התמונות שלכם

יוצרי אפליקציית FaceApp, שחרכה את הרשתות החברתיות בימים האחרונים, כשהפכה את כולם לזקנים ועוררה חששות על פגיעה בפרטיות - מנסים להרגיע
נוחי גולד
ט"ו תמוז התשע"ט / 18.07.2019 14:59

יוצרי האפליקציה שמראה איך תיראו כזקנים, החורכת את הרשת, מנסים להרגיע ומבטיחים: לא גונבים תמונות מהמכשיר, ומוחקים את רוב התמונות שעלו תוך 48 שעות.

לפי דיווח של אהוד קינן במאקו, לאחר שעלו חששות על פרטיות הגולשים שהורידו את האפליקציה – לאור תנאי השימוש המאוד עמומים שלה, העובדה שאין הרבה פרטים על יוצריה, והעבודה שהיא פועלת מרוסיה – מנסים יוצרי האפליקציה להרגיע.

בתגובה ששלחו לאתר טקראנץ’ אמש, הם מתייחסים לחלק מהחששות וטוענים כי הם לא לוקחים תמונות מהמכשיר, פרט לסלפי שנבחר לעריכה, הם שומרים את התמונות לזמן קצר כך שיהיה אפשר לערוך אותן שוב ושוב – ומוחקים את רובן בתוך 48 שעות, אך לא אומרים שהם מוחקים את כולן.

עוד אמרו היוצרים, כי הם מוצפים בבקשות למחוק את התמונות ונענים לכולם.

בהמשך טוענים היוצרים, כי לא חייבים לבצע כניסה עם שם וסיסמה, כך שאין להם מידע שמקושר ישירות אליכם, הם לא מוכרים את המידע עליכם לאף אחד – אך בתנאי השימוש כן מציינים שמשתמשים בטכנולוגיות לזיהוי בשביל להתאים פרסומות, ומצהירים כי למרות שמרכז הפיתוח ברוסיה, מידע על הגולשים לא מועבר לממשלה.

לפי קינן, הטענות הטכניות של היוצרים נתמכות על ידי בדיקה של אנשי צ’קפוינט, שבשיחה עם ‘גיקטיים’ הרגיעו ואמרו שרק התמונה שנבחרה נשלחת דרך האפליקציה, ולא תמונות אחרות או מידע אחר מהסמארטפון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות