ראש העיר שנוצח: “קובי תוקף את החרדים בשבת כשלא יכולים לענות”

יוסי בן דוד תוקף בחריפות את מחליפו ומספר בראיון לערוץ 7 על עבודתו עם שר הפנים דרעי • "לקובי היה קמפיין מטורף נגד הציבור החרדי" • וגם האם הוא מתכונן להתמודד שוב על ראשות העיר?
דוד ליבוביץ
י"ד תמוז התשע"ט / 16.07.2019 22:01

ראש עיריית טבריה לשעבר, יוסי בן דוד, שהפסיד את התפקיד לרון קובי, מתייחס בראיון שהעניק לערוץ 7 לטענות מחליפו על השר אריה דרעי.

“הוא תוקף את השר וטוען שהשר לא יוכל לדון בעניינו כי יש לו עניין אישי, אז מי ידון בזה? שר הבריאות? שר החקלאות? זה תפקיד משרד הפנים”.

בן דוד מספר על ההתנהלות שלו מול שר הפנים החרדי: “אין שום מקום להאשים את אריה דרעי כמי שמתערב במועצה. זה לא רלוונטי. לא הצבעתי לש”ס ועבדתי עם ארבעה שרי פנים, גדעון סער, גלעד ארדן, סילבן שלום וגם בשנתיים האחרונות עם אריה דרעי, אבל העבודה היא מקצועית כדי לסייע לטבריה להתמודד עם המשבר הכלכלי והורדנו את הגרעון ביותר ממאה מיליון שקלים, החזרנו הלוואות והבאנו לתנופת בנייה חסרת תקדים והשקעות בחינוך. כל אלה נעלמו כלא היו בגלל התנהלות לא ראויה וחסרת אחריות”.

על ההתנהגות של ראש העיר הפרובוקטיבי מול נושאי הדת והרבנים – אמר בן דוד: “אני יהודי חילוני מסורתי ובעיניי הכבוד שלמדתי בחמ”ד ובבני עקיבא הם היסודות שקיבלתי בילדותי ואמשיך להמשיך לכבד רבנים ולהשפיל מבט כשעומד מולי רב גדול, ואי אפשר לשנות זאת ולא משנה אם אני ראש עיר או חבר מועצה. זה החינוך שקיבלתי. את החינוך הזה קיבלתי ואעביר גם לדור הבא.

“היה לו קמפיין מטורף נגד הציבור החרדי ואחר כך נגד הציבור הציוני דתי. כולם ראו והזדעזעו מהאמירות הללו. הוא תוקף את החרדים והדתיים בשידור חי בשבת כשלא יכולים לענות לו. כולם כעת רואים את זה”.

ראש העיר לשעבר נשאל האם הוא מתכוון להתמודד שוב על כהונת ראש העירייה?

בן דוד משיב ומזכיר כי לפי שעה צפוי להתמנות גורם חיצוני ולא יתקיימו בחירות בתקופה הקרובה.

“אין לי שום אובססיה. שירתתי בנאמנות את העיר הזו וזה מה שהיה חשוב לי. לי חשוב שתהיה כאן ועדה שתנהל עבור התושבים את העיר בצורה ראויה, ושהחינוך שהשקעתי בו והרווחה והטיפוח שעשינו פה יימשך, שארבעת בתי המלון שהשארתי כאן ייבנו ופארק ההייטק יתקדם.

“עשיתי את מה שעשיתי באמונה. קיבלתי את תוצאות הבחירות באמונה. אני לא יודע מה יילד יום”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן דוד ראש עיר כישלון
    18/07/2019 02:06
    שרה
  1. חחח תראו תראו מי מעז לצאת מהמחילה, מי שהרבי את טבריה ומכר אותה לחרדים. להזכירך מר אפס בן דוד בתקופתך הטיילת היתה שוממת מלאה בחרדים, העסקים נסגרו, התיירים ברחו מטבריה, והעיר היתה משופעת זבל בכל מקום..אה כן..ונמכרו אלפי יחידות דיור לחרדים מכל הארץ במקום לטבריינים בני המקום..אז על מה אתה מברבר בכלל? מי שהביא ועדה קרואה לטבריה מתוך נקמנות וקינאה הוא אתה ביחד עם חבריך החרדים, ועל כך תיזהרו לדראןן עולם. מקווים שתסתלק מטבריה, אתה לא ראוי ולא רצוי!!

  2. לשון הרע ורכילות חופשי חופשי !!!
    18/07/2019 10:46
    הפנתר
  3. הייתי מציע לכם לכתוב תגובות אוהדות במערכת
    ולא לדחות כל תגובה שהיא לא לרוחכם.
    מה כבר אפשר לצפות מבן דוד שיאמר על
    קובי שנוא נפשו שגבר עליו בבחירות.לית מאן
    דפליג שקובי מטורף ושונא דתיים באופן עמוק
    אך גם מי שאמור להחליט על פיטוריו יש חורים
    רבים במוסריותו ובדרכיו העקלקלות.

  4. בן דוד
    18/07/2019 12:34
    אבי
  5. בן דוד,אתה עוד בוכה על ההפסד?
    כל הבעיות והטינופת בעיר טבריה זה אך ורק אתה אשם.
    תתבייש לך ותשב בשקט.

  6. חבל שבחרנו בך
    04/08/2019 02:19
    רון קובי נמאסת. רק יוסי בן דוד.
  7. תמשיך לרוץ לכנסת על חשבון המיסים שלנו העבריינים.