מחר צפוי שרב כבד: זה מה שצריך לעשות כדי לעבור אותו בשלום

משרד הבריאות מזהיר מפני עומס החום: להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים • הטמפרטורות הצפויות מחר: בירושלים - 37 מעלות, בתל אביב 39, בחיפה 36 ובאילת עד 44 בצהריים
יוני גרין
י"ג תמוז התשע"ט / 16.07.2019 17:10

משרד הבריאות הזהיר היום את הציבור כי מחר (רביעי) צפוי גל חום כבד שיתבטא במזג אוויר חם מהרגיל – בו יהיו עומסי חום כבדים ברוב חלקי הארץ.

במשרד קוראים לציבור הרחב, ובפרט לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות, להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים.

גם האיגוד הקרדיולוגי בישראל המליץ לחולים המקבלים תרופות ליתר לחץ דם, חולי אי ספיקת לב וחולים המקבלים תרופות משתנות או מרחיבות כלי דם, לצמצם ככל האפשר את השהייה בחוץ ולהקפיד על שתייה מרובה.

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, מחר צפוי מזג אוויר שרבי ברוב אזורי הארץ, וישררו עומסי חום כבדים עד קיצוניים. השרב ישבר בהדרגה משעות הצהרים, הרוחות יתחזקו, וייתכן אובך בעיקר בדרום הארץ. בלילה יתכן טפטוף.

הטמפרטורות הצפויות מחר: בירושלים – 37 מעלות, בתל אביב 39, בחיפה ובצפת 36, בבית שאן 44, בבאר שבע 42 ובאילת עד 44 בצהריים.

בחמישי יהיה מעונן חלקית עד נאה. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן ישובו להיות רגילות לעונה.

מרשות הכינרת נמסר: מחר צפויה עלייה ניכרת בטמפרטורות. באזור הכינרת צפוי שרב כבד, של מעל 43 מעלות צלסיוס, מלווה בשעות הצהריים ברוחות דרום מערביות, של עד 40 קמ”ש.

ציבור הנופשים בכינרת מתבקש להיערך בהתאם – להקפיד על שתיית מים מרובה, להגן על הגוף עם קרם הגנה, וכובע רחב שוליים ולהימנע משהות ארוכה בשמש בשעות החמות.

כמו כן, יש לרחוץ רק בחופים מוכרזים עם שירותי הצלה. לא להיכנס למים עם אבובים, סירות ומזרוני גומי מתנפחים מחשש להיסחפות. להשגיח השגחה פעילה על פעוטות וילדים, בים ובחוף, להישמע להנחיות צוותי ההצלה והפיקוח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות