“אעשה הכל שאתה תסולק”: האיום הזה של רון קובי כבר ממש מפחיד

ראש העיר טבריה עתר נגד שר הפנים ומנכ"ל משרדו, מרדכי כהן, בגלל ניגוד עניינים • באחת התכתובות נראה מייל שבו לכאורה איים קובי על מנכ"ל משרד הפנים • חבר מועצה מהבית היהודי הגיש תלונה בגין חבלה במזיד ברכבו
חרדים 10
י"ג תמוז התשע"ט / 16.07.2019 12:10

עם רון קובי, ראש העיר טבריה, אף פעם לא משעמם, אבל אתמול – אחרי המפלה במועצת העיר – גם הוא רשם שיאים חדשים.

שעות ספורות אחרי שנכשל בפעם החמישית בהעברת תקציב העירייה, וקיבל ממשרד הפנים מכתב זימון לשימוע לפני הדחה – יצא קובי לירושלים כדי להגיש עתירה לבג”ץ נגד דרעי ומנכ”ל משרדו, וגם מיהר להכריז ברשתות החברתיות: “החל מהשבת הקרובה החוף הנפרד בטבריה יהיה פתוח לציבור. הכניסה חינם!”

בעתירה שהגיש לבג”ץ נגד השר דרעי והמנכ”ל מרדכי כהן. ביקש קובי להוציא צו על תנאי, בין השאר בטענה כי דרעי ומנכ”ל משרדו אינם יכולים לדון בהדחתו בשל ניגוד עניינים – בעקבות יריבותם הפוליטית.

לפי דיווח של עדי חשמונאי ב’ישראל היום’,  בין המסמכים שאותם צירף לעתירה, ישנה גם תכתובת בינו לבין המנכ”ל. באחת התכתובות נראה מייל שבו לכאורה איים קובי על כהן לפני כמה חודשים כי ישתמש באמצעי התקשורת על מנת לעשות לו “שיימינג”.

“התחלת להיות מנכ”ל פוליטי שמנסה לחרב עיר בגלל השר המושחת שלך… עד בג”ץ אקח אתכם על המחדלים שעשיתם בטבריה ועל הקומבינות… אעשה הכל שדרעי לא ייכנס לכנסת ואתה תסולק”.

במקביל, יוסף בן חמו, חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי, הגיש תלונה במשטרה בגין חבלה במזיד ברכבו. בן חמו, שהצביע נגד הצעת התקציב של קובי, כתב בפוסט: “מחיר ההסתה של קובי עולה מדרגה… הבוקר קמתי למראה צמיג הרכב שלי שנחתך בעזרת חפץ חד. אני דורש ממר קובי לעצור את ההסתה הפרועה כלפינו, נבחרי הציבור, לפני שתהיה פגיעה בנפש”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראש עיר לא יוצלח
    17/07/2019 12:07
    טברייני חילוני
  1. לך הביתה ושחרר אותנו

  2. חח
    18/07/2019 07:21
    אריק
  3. קובי אדם חולה נפש שספק אם. בבאר יעקב יקבלו אותו בושה שבגלל הוא רץ לראש העיר טמבל עם תעודה תת רמה אני בנושא באלפים לחופים

  4. קובי הזה נראה כמו בדיחה מהלכת
    18/07/2019 07:31
    רננה
  5. קובי הזה נראה כמו בדיחה מהלכת ומונע משנאה. בשל כך מאחלת לו מכל הלב רק כישלונות….. דברים עושים מאהבה או לא עושים בכלל. בטוח לא משנאה!!!

  6. קובי
    18/07/2019 07:58
    מירקו1
  7. אתם רואים כמה מושחתים ואוכלי חינם שלא תורמים למדינה מתנפחים על רון קובי המסכן תראו איזה כח יש להם לפרזיטים שרוקנו את קופת המדינה רק רצה להציל את טבריה מצפורניהם וכל הזרועות שלהם מתאחדים נגדו תמשיך רון אנחנו תושבי טבריה תומכים בך

  8. }}} רון קובי אומר את שרוב החילוניים מרגישים.
    18/07/2019 08:45
    יהודי חרד
  9. לדעתי רוב החילוניים חושבים שהדתיים וחרדים זה רק כתות שעסוקות בלסדר לעצמם כספי ציבור.

    • גיל   11/08/2019 09:17

      אתם צודקים, בתור חילוני משלם מיסים זו אכן ההרגשה. תתחילו לעבוד ותלמדו בערב. תשרתו בצבא או בכל מסגרת מדינה אחרת, בתי חולים, וכו’

      אם תוסיפו לזה חינוך דתי אך גם מתמטי אתם אלופי העולם