גפני מתפוצץ מ”האתרים שפוגעים ברבנים וגם מוציאים דברים שקריים”

יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, העניק ראיון  למשה גלסנר במהדורה המרכזית של 'קול ברמה' • וזה מה שקרה כאשר נשאל: תגיד, מה קורה בירושלים?
חרדים 10
י"ג תמוז התשע"ט / 15.07.2019 23:07

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, העניק הערב (שני) ראיון  למשה גלסנר במהדורה המרכזית של תחנת הרדיו ‘קול ברמה’,  ושוחח עמו, בין היתר, על התככים ב’דגל’.

גלסנר: תגיד, מה קורה בירושלים? הגאון ר’ ברוך סולובייצ’יק, יש שמועות על פרישה?

גפני: אי אפשר לשמוע, את כל הדברים האלו, עם כל האתרים האלו שגם פוגעים ברבנים וגדולי התורה וגם מוציאים דברים שהם שקריים לחלוטין! והעיקר מוציאים את זה לרשות הרבים. זה דבר חדש שקרה ביהדות החרדית בשנים האחרונות,

אני מגנה את זה בכל פה, אני מוחה על כבודו של הרב סולובייצ’יק ושל רבנים אחרים, שאנשי דלא מעלי יש להם מקלדת…

גלסנר: אבל הם אומרים שמי שמזין אותם זה גורמים בתוך דגל התורה.

גפני: אז הם אומרים, אז מה אם הם אומרים? אז למה אנחנו צריכים לדבר על זה?

גלסנר: מה שמעניין אותי זה לא ירושלים, אלא המתכונת – האם אנחנו הולכים לעידן…

גפני: אני לא מוכן לנהל דיון בעקבות הכתבה הזו.

גלסנר: אני לא מנהל דיון על ירושלים, אני שואל, האם אנחנו הולכים לקראת עידן שבו דגל התורה תקים מעין פדרציה שבכל עיר תהיה קבוצת רבנים במקום הנהגה רבנית?

גפני: נו, טוב, אתה חייב לשאול את השאלה הזו, אז הנה – שאלת. והנה התשובה: התשובה היא שדגל התורה היא מפלגה ארצית, היא מפלגה שכמובן יש לה בכל עיר בעיר בה יש לה ציבור שתומך בה, והוכחנו את זה בבחירות המוניציפאליות, אנחנו נמצאים בכל מקום שצריכים אותנו ורוצים אותנו, וכך היה וכך יהיה גם בהמשך.

כך היא הונהגה על ידי מרן הרב שך זכר צדיק לברכה, על ידי מרן הרב אלישיב זכר צדיק לברכה, מרן הרב שטינמן זכר צדיק לברכה ולהבדיל בין חיים לחיים גדולי התורה שנמצאים היום. אנחנו מפלגה שאנחנו מתגאים במה שיש לנו, הרבנים, ועדת הרבנים שמנהלת, וגדולי התורה שמנהיגים את המפלגה.

ולא יעזור לאף אחד שאין לו מה לכתוב ואין לו מה לשדר, והוא כותב פשקווילים כאלו, שאני לא מבין למה קוראים את זה. אני לא קורא את זה…

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גפני "מתפוצץ" והרבנים
    16/07/2019 12:18
    משה
  1. אולי הגיע הזמן שגפני יפסיק לסחור ברבנים?