קובי: ‘דרעי מנסה להשתלט על העיר, ילך לכלא, סמוטריץ’ סמרטוט’

ראש עיריית טבריה נחל מפלגה בישיבת המועצה וזומן לשימוע לפני פיטורים במשרד הפנים • הבוקר תקף: " דרעי ניגן על מקהלה, במועצת העיר ישבו מלאכי חבלה יחד עם השבאבניקים שלו. אני אשאר ראש עיריית טבריה גם אחרי השימוע ודרעי המושחת ילך הביתה. אני אחליף אותו בתפקיד"
חרדים 10
י"ב תמוז התשע"ט / 15.07.2019 10:19

ראש עיריית טבריה רון קובי ספג אמש (ראשון) מפלה כשחברי המועצה הצביעו בפעם החמישית נגד התקציב שהגיש. בעקבות כך פוזרה מועצת העיר, וקובי זומן לשימוע לפני פיטורים במשרד הפנים בסוף החודש.

בדיון במועצה סביב העברת התקציב קובי תקף את חברי האופוזיציה: “חבורה של דגנרטים, אתם רוצים לקבור עיר שלמה”.

במהלך הדיון, כשברקע נשמעו קריאות בוז לעברו, קובי הוסיף: “אף אחד לא יחליף אותי, אני אשאר פה על אפו ועל חמתו של החבר שלכם שר הפנים”.

בראיון שהעניק הבוקר ל’חדשות הבוקר’ עם ניב רסקין בקשת 12 – טען קובי ששר הפנים אריה דרעי הוא שעומד מאחורי המהלך להדיחו:

“זה היה פיאסקו, דרעי ניגן על מקהלה, במועצת העיר ישבו מלאכי חבלה יחד עם השבאבניקים שלו. חברי המועצה כולם של דרעי בצורה לעומתית. מדובר בהפרת אמונים”.

דרעי ניצח אותך בסופו של דבר.

“לא, אריה דרעי עוד לא ניצח, יש לו דרך ארוכה לנסות להדיח את רון קובי. הוא צריך לעשות שימוע, הוא צריך לעבור בג”צ, יא חביבי, אנחנו עוד נגיע לבחירות והוא לא יהיה שר הפנים, אני אחליף אותו בתפקיד. סבלנות, הוא מפחד מאוד מהסקרים שלנו. יש לנו סקרי עומק שמראים שאנחנו מקבלים בין שישה לעשרה מנדטים, מדובר פה בתופעה שאף אחד לא יכול להסביר אותה. הימין החילוני בראשותי תופסת תאוצה ברמה מטורפת”.

השימוע משמעו דבר אחד, פיטורים.

“אתה יודע כמה ראשי עיר במדינה הזאת לאורך ההיסטוריה לא העבירו תקציב ונשארו לבד לנהל את העיר? אני אשאר ראש עיריית טבריה גם אחרי השימוע ואריה דרעי המושחת ילך הביתה. דרעי מנסה עכשיו בעזרת היכולות שלו במשרד הפנים לעשות מניפולציה. הוא הפר אמונים. העבריין המושחת הזה, שישב בכלא, שלא מסוגל אפילו לתקשר איתי.

“אני לא נכנעתי לסחיטה שלהם, הם רצו פה מיליונים, הם לא קיבלו ולא יקבלו. הכפייה החרדית הזאת של לסגור את העיר בשבתות לא תמשיך, העיר תהיה פתוחה בשבתות ואפילו את החוף הנפרד שלו אנחנו נפתח בשבתות”.

נבחרת לשרת את תושבי טבריה אבל במקום זה אתה עסוק בחודשים האחרונים בריצה לכנסת.

“אני לא החלטתי לרוץ לכנסת סתם כך, אף אחד לא תיכנן את הבחירות ב’ של מדינת ישראל. אני רואה וצר לי את מדינת ישראל מתפוררת בגלל הכפייה החרדית, בגלל הנרטיב החרדי שנמצא בכנסת ולוקח את כל גוש הימין לסחיטה וסחטנות. אנשים מאסו בזה, קצו בזה, ואתה רואה את דרעי עושה את זה בטבריה, מנסה להשתלט על העיר”.

בראיון שהעניק מאוחר יותר ל’קלמן  ליברמן’ בכאן רשת ב’, המשיך קובי במתקפה על יו”ר ש”ס: “אריה דרעי והפרוצדורות שלו לא מעניין אף אחד במדינת ישראל, הוא הולך לבית סוהר. המדינה ראתה שאריה דרעי התערב בישיבת מועצה כדי להפיל ראש עיר ולפגוע בדמוקרטיה. אם אתם מתעניינים בטבריה זה סימן שניצחתי”.

קובי הסביר: “המועצה פוזרה אתמול בלילה, כשלא עבר התקציב בפעם החמישית. השלב הבא זה קביעת תאריך לשימוע. אני לא חושב ששר הפנים יכול לעשות לי שימוע ולהדיח אותי. הוא לא יכול. נלך איתו לבג”ץ, ניקח אותו לפינות שהוא לא יוכל לצאת מהן”.

בשחב זה עבר למתקפה גם על הציונות הדתית: “הציונות הדתית מתרסקת. רון קובי והימין החילוני מפרקים את הציונות הדתית ואת הימין ומביאים אותו למקום שפוי, ולא קיצוני של סמוטריץ’ הסמרטוט. אני לא יודע איך ביבי לא פיטר כבר הבוקר את פרץ שמתנהג בצורה חלאתית לקהילת הלהט”ב. בושה וכלימה למדינת ישראל”.

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האיש הזה זקוק לטיפול נפשי בדחיפות
    15/07/2019 11:33
    שאול א.
  1. בלי קשר לשאלה אם הוא צודק או לא, סגנון הדיבור שלו מעורר חלחלה.

  2. שִׂמְחָה, לְאַרְצֶךָ וְשָׂשׂוֹן לְעִירֶךָ
    15/07/2019 12:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. לאלפי שנים טבריה הייתה העיר שמאחדת, וראש העיר הזבל הזה, במקום לחזק את השורשיות הזו, לקח את העיר והרס זאת. ראש העיר במקום לדאוג לצורכי העיר, בוחר בצורה מכוונת להגביר את הקוטביות בין הציבורים השונים בעיר.

    • צדק   16/07/2019 02:21

      אל תשימו לב אלייו חסר לו בורג קדימה לשיר

    • אני   16/07/2019 16:21

      אני תושב המרכז שנגעל לבקר בטבריה בשנים האחרונות בגלל פלישת הדתיים/ ערבים ,ובנוסף נורא משעמם ועיר מאוד מוזנחת ומיושנת..
      שמעתי על רון קובי ונפלאותיו והחלטתי לבקר בעיר…
      ראיתי אנשים מבלים ,והעיר מתחילה לפרוח….
      הייתי מאוד בעדו אך שינתי דעתי והחלטתי שזהו….
      הבנאדם עף על עצמו וחושב להתעסק עם הקב’ה…
      רון קובי היקר אתה לא ראוי לתפקיד ציבורי ובטח לא כראש עיר…
      תמשיך לעשות סירטונים ואולי תעבוד כצלם….
      וכאדם חילוני מסורתי דע לך ידידי שהקב”ה לפניך ולפניי קודמיך ….
      ה’ מלך ,אדוני מלך,אדוניי ימלוך לעולם ועד

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   16/07/2019 20:13

      כטברייני חילוני/מסורתי אין לי בעייה לחיות לצד חרדים בתנאי שכל צד יאפשר לצד האחר מרחב מחייה. לצערי בשנים האחרונות הוגבל הצד החילוני וצומצם מרחב המחייה עד שרבים וטובים קמו ועזבו. אנחנו מכירים מה קורה לערים ועיירות כאשר צד אחד קיצוני מחליט להצר ולצמצם את מרחב המחייה של האחר. אם לא רוצים מלחמת אחים צריך ללמוד להתחשב בזכות של כולם לחיות במרחב הציבורי ללא יוצא מן הכלל. ואם לא יהיה כך, כולנו נהיה רון קובי ואף יותר מכך.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   17/07/2019 09:42

      תפסיקו להתייחס אליו ברצינות,האיש הזה מחפס צומי.הוא הולך נגד בורא עולם.
      ורק בורא עולם יטפל בו.
      נתפלל שיחזור בתשובה שלמה.

  4. זהו סופו של כל מסית מרושע
    16/07/2019 07:47
    מאיר
  5. זהו סופו של כל מסית מרושע
    וזאת תהיה סופו של דוברמן מישראל אינו ביתו.
    הרב קנייבסקי אמר על זובי יהיה מפלה וזה קרה.
    כך גם יהיה עם דוברמן הרשע.

  6. אבא
    16/07/2019 19:04
    זכי
  7. לך הביתה זה דפוק לגמרי

  8. טבריה
    16/07/2019 21:45
    אבי
  9. מי שזבל אלו אתם רוצים לשדוד כמו המנהיג שלכם בלי לעבוד מושחתים