יעלון במבוכה: ‘סביבת ביבי אחראית להקלטות’ • ומה הגיב עמית סגל?

יעלון על חשיפת עוד קלטת נגד לפיד: "סביבת נתניהו אחראית לפרסום ההקלטות. כל פעם שמישהו מרים ראש נגד נתניהו צץ נגדו איזה תיק 6000" • בליכוד מלגלגים: "לליכוד ולראש הממשלה אין שום קשר למריבות הפנימיות בצמרת כחול-לבן. אם הם לא מצליחים לנהל מפלגה, איך הם ינהלו את המדינה?"
אריה ריבקינד
י"ב תמוז התשע"ט / 15.07.2019 11:13

הפרשן הפוליטי עמית סגל חשף אמש (ראשון) בחדשות 12 הקלטות נוספות של בוגי יעלון – שעוררו שוב  מבוכה במפלגת כחול לבן.

לאחר שבהקלטות הקודמות שנחשפו יצא יעלון נגד הרוטציה עם לפיד, עתה מתברר כי יעלון יוצא גם נגד החיבור עם יש עתיד – ואומר: “מה שקרה בין ‘יש עתיד’ ל-‘חוסן לישראל’ באותו לילה בסביון זה בכייה לפחות במצב הנוכחי”.

למרות המחלוקות הפנימיות העזות, אומר יעלון: “אך זו לא סיבה לפירוק”.

יעלון הגיב הבוקר על פרסום ההקלטות בראיון בגלי צה”ל. “לא דיברתי על החיבור עצמו, דיברתי על ההסכם. היו בו פרטים שלא הייתי מרוצה מהם. מנסים לפרק את כחול לבן. מדובר בדברים שנאמרו לפני הבחירות”.

לטענתו, גורמים בסביבת ראש הממשלה מנסים לשים רגל, כלשונו, לכל מי שעומד בדרכו של ראש הממשלה.

“זה לא הוקלט אתמול או שלשום, יש פה מערכה שלמה. כל מי שמתנגד לנתניהו מקבל תיק. גדעון סער, חוקרי המשטרה שהוצמד להם מעקב”, הגיב יעלון והוסיף כי אין לו ספק שמפרסמי ההדלפות קשורים לראש הממשלה.

לדבריו, “מעבר לפרשות של ראש הממשלה, יש פרשה שלא נוגעים בה והיא פרשת 6000. כל מי שמתנגד לנתניהו נחקר. זה לא הליכוד, אלו כספי המדינה”.

בליכוד הגיבו על דבריו של יעלון, שהאשים את מקורבי ראש הממשלה בניסיון לגרום לסכסוך פנימי בינו לבין ראשי המפלגה האחרים – ומכנים אותם ‘טענות מופרכות’.

“לליכוד ולראש הממשלה אין שום קשר למריבות הפנימיות בצמרת כחול-לבן. אם הם לא מצליחים לנהל מפלגה, איך הם ינהלו את המדינה? הבחירות האלה הן על מי יהיה ראש הממשלה הבא: ראש הממשלה נתניהו או לפיד, גנץ וברק”, נמסר מטעם הליכוד.

הפרשן עמית סגל, שחשף את ההקלטות – צייץ: “יעלון הבוקר בתגובה להקלטות: ‘סביבת נתניהו אחראית לפרסום ההקלטות. כל פעם שמישהו מרים ראש נגד נתניהו צץ נגדו איזה תיק 6000’. זו רמיזה די מדהימה שממשיכה טענות של יעלון עצמו וגנץ בבחירות. הם סבורים שנתניהו מקליט באמצעות סייבר או ריגול אנושי בתוך מטה כחול לבן”.

סגל הוסיף: “מעניין שכל רשת הריגול הזאת מקליטה רק את יעלון וגנץ בעוד שאת לפיד היא מעולם לא הצליחה להקליט. ריגול סובייקטיבי? או פשוט שיש פוליטיקאים שהצליחו לשמור על יחסי אמון דיסקרטיים בסביבתם הקרובה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות