ילד שהתחשמל וחזר לחיים פגש את המצילים – וזה מה שהחליט אביו

הורי הילד בישרו כי הוא שוחרר מבית החולים וחזר לעצמו באופן מלא - וביקשו להזמין את המתנדבים לסעודת הודיה • אב הילד למתנדבים: "אם לא הייתם באים תוך שניות, מאיר לא היה איתנו היום. מהשנה נחגוג לו יום הולדת נוסף כל שנה גם בתאריך הצלתו"
חיים טוויל
י"ב תמוז התשע"ט / 15.07.2019 09:57

מפגש מרגש התקיים בין מתנדבי איחוד הצלה יוסי אייזנשטיין, אריאל אטיאס, דודי ורטהימר והילד מאיר בן ה-6, אשר חזר לחיים בזכות הגעה מהירה וטיפול מסור של המתנדבים שהגיעו לזירה בתוך שניות ספורות.

תחילתו של הסיפור לפני כשבועיים: בשעת ערב הוזעקו מתנדבי איחוד הצלה בירושלים לילד אשר עלה על גג מקלט בשכונת מקור ברוך בירושלים, התחשמל ואיבד את הכרתו.

מתנדבים אשר שהו ברחוב סמוך הגיעו בתוך שניות ספורות ומצאו ילד כבן 6 מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה.

לאחר ביצוע פעולות החייאה מתקדמות, כולל מתן שוק, חזר הילד להכרה מלאה ופונה להמשך טיפול בבית החולים, שם ציינו הרופאים שלולא ההגעה המהירה והטיפול המיידי שמאיר קיבל – הוא לא היה שורד את הטראומה הקשה הזו.

לפני מספר ימים פנו הורי הילד לאיחוד הצלה ובישרו כי הילד שוחרר מבית החולים וחזר לעצמו באופן מלא וביקשו להזמין את המתנדבים לסעודת הודיה אשר נערכה אתמול בערב, לכבוד הנס הגדול.

יוסי אייזנשטיין סיפר להורי הילד באירוע: “כמתנדב שיוצא ללא מעט מקרי חירום אירוע כזה נותן לי דלק להציל חיים לעוד תקופה ארוכה, לראות את מאיר כשהוא חזר לעצמו לגמרי ברוך ה׳ זה מרגש ביותר ואני מודה לה׳ על הזכות שניתנה לי ולמתנדבים שהיו איתי להיות השליחים להצלתו”.

צילום: דוברות איחוד הצלה

ד״ר איצקוביץ, אב הילד אמר באירוע: “אין לי מילים להביע את הערצתי אליכם המתנדבים היקרים, עזבתם הכל ובאתם להציל את הילד שלנו, אם לא הייתם באים תוך שניות מאיר שלי לא היה איתנו היום”.

האב הנרגש הוסיף: “אולי אתם חושבים שהצלתם רק את מאיר אבל בפועל הצלתם את כולנו, אנו מודים לקב״ה ששלח אתכם שליחים נאמנים, בזכותכם בננו היקר בריא ושלם. זה כל כך לא מובן מאליו. החלטנו כי מהשנה נחגוג לו יום הולדת נוסף כל שנה גם בתאריך הצלתו ואתם כמובן מוזמנים כאורחי הכבוד שלנו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מרגש ונוגע ללב. שולח מכאן תודה למתנדבים היקרים שחלקם רב בהצלת נפשות.
    15/07/2019 15:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מרגש ונוגע ללב. שולח מכאן תודה למתנדבים היקרים שחלקם רב בהצלת נפשות.

  2. כל הכבוד
    16/07/2019 08:48
    תמר
  3. כל הכבוד למילים מרגש מאוד כל הכבוד להורים על “הכרת הטוב “מקרה מיוחד במינו הצלחה בכל

  4. תגובה על התגובה
    16/07/2019 08:50
    תמר
  5. מעולם לא נתקלתי בכתבה הזואת זואת פעם ראשונה והיא מאוד מרגשת