ברק וגנץ מתחרים מי ילחם יותר נגד חרדים ודת – ואלה ההבטחות שלהם

בסרטון שהפיץ מתחייב ברק ל"ביטול ההדתה במערכת החינוך, להסדרת נישואים אזרחיים תוך שנה ולתחבורה ציבורית בשבת" • גנץ לא מפגר אחריו: נחוקק את חוק הפונדקאות וברית הזוגיות
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשע"ט / 14.07.2019 19:18

‘כחול לבן’ ו’ישראל דמוקרטית’ מתחרות מי תלחם יותר ביהדות: יו״ר מפלגת כחול לבן בני גנץ נפגש היום (חמישי) עם נציגים מקהילת הלהט״ב בגן מאיר בת״א, יחד עם ח״כ יעל גרמן וח״כ איתן גינזבורג.

גנץ הבטיח כי אם ירכיב את הממשלה הבאה, תיק החינוך יישאר בידי כחול לבן: ״אנחנו צריכים להסתכל כמה עסקו בשנה האחרונה בממשלה בנושאי חינוך וכמה בשאלות של חקיקה פרסונלית וחוקי חסינות לנתניהו.

״החינוך הוא הנושא החשוב ביותר בישראל, ולכן אני מתכוון שתיק החינוך יהיה בשליטה שלנו. אני כראש ממשלה אעסוק בנושא החינוך באופן אישי יחד עם שר החינוך שאמנה״.

הוא הוסיף והבטיח: “נחוקק את חוק הפונדקאות וברית הזוגיות ונוסיף עבירה של ענישה מוגברת על פשעי שנאה נגד להט”בים”.

יו”ר ‘ישראל דמוקרטית’ אהוד ברק לא נותר מאחוריו וגם הוא הציג היום רשימת התחייבויות לבוחר אותן בכוונתו ליישם לאחר הבחירות.

בין היתר: החלת נישואין אזרחיים תוך שנה ותחבורה ציבורית בשבת.

לדבריו, ההתחייבויות מכסות את תחומי החיים העיקריים שבהם נדרשת פעולה מיידית של הממשלה, על מנת לשנות את חייהם של אזרחי ישראל.

בסרטון שהפיץ, נראה ברק אומר: “אנחנו נגיד כן ליהדות, לא לכפייה דתית. לביטול ההדתה במערכת החינוך, להסדרת נישואים אזרחיים תוך שנה ולתחבורה ציבורית בשבת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות