מקורב לליברמן ערק לליכוד – וישראל ביתנו הגיבה בעצבים

ח"כ לשעבר רוברט אילטוב, שלא נכלל ברשימת ישראל ביתנו, ישמש כיועץ לקמפיין הליכוד לציבור הרוסי • ישראל ביתנו: "מחר צפוי נתניהו לפתוח 'יריד תעסוקה' בבלפור לשם הוזמנו פליטי 'ישראל ביתנו'. אנו עדים לעוד ניסיון פתטי של נתניהו להקים מדינת הלכה, הפעם בתמיכת יוצאי בריה"מ"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשע"ט / 14.07.2019 18:34

עוד רכש של הליכוד: רוברט אילטוב, חבר הכנסת לשעבר מטעם ישראל ביתנו, עובר לייעץ לקמפיין מפלגת הליכוד מול הקול הרוסי. כך דווח היום (ראשון) בחדשות 13.

בכנסת ה-20 כיהן אילטוב כראש סיעת ישראל ביתנו, אך לא נכלל ברשימת המפלגה לכנסת ה-21.

בימים האחרונים פנו בליכוד לאילטוב ולאחר מחשבה הוא החליט להיענות להצעה.

כפי שדווח בחרדים 10, לפני כחודש מינה נתניהו את עו”ד אריאל בולשטיין ליועץ מיוחד לענייני יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר.  בולשטיין, שעלה לישראל ב-1990, הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל מבר-אילן, חבר לשכת עורכי דין וחבר דירקטוריון של מכון ז’בוטינסקי, ונחשב ל’כוכב עולה’ בציבור העולים.

במפלגת ישראל ביתנו הגיבו על הדיווחים כי ח”כ לשעבר רוברט אילטוב ישמש כיועץ לקמפיין הליכוד למגזר הרוסי: “מחר בשעה 15:00 צפוי נתניהו לפתוח ‘יריד תעסוקה’ ברחוב בלפור לשם הוזמנו פליטי מפלגת ‘ישראל ביתנו’. זה שלראש הממשלה, לשר הביטחון ולשר הבריאות יש זמן בין איומי איראן, חמאס וחיזבאללה, להקדיש מזמנו גם ל’איומי’ ישראל ביתנו, מצביע על לחץ במטה הבחירות של הליכוד”.

בתגובה נאמר עוד: “נתניהו מחזר אחרי אנשי ישראל ביתנו בהווה ובעבר רק מתוך ידיעה ברורה שהיא הגורם היחיד הנהנה מאמון ומתמיכה רחבה ב’רחוב הרוסי’.

“רק לפני חודש הוא מינה את אריאל בולשטיין לייעץ לו בנושא העולים מברית המועצות לשעבר, ועכשיו הוא ממנה את רוברט אילטוב ליועץ נוסף כתגבור. אבל אפילו אם בליכוד ימנו עוד ארבעה יועצים למגזר, אנשים לא ישכחו את כל הבטחותיו של נתניהו משנת 2011 ומשנת 2015 לעולים בנושא הדיור והפנסיה, שלא מולאו. בסך הכל אנו עדים כאן לעוד ניסיון פתטי של נתניהו להקים מדינת הלכה, הפעם בתמיכת יוצאי ברית המועצות”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ימחק בעז"ה
    14/07/2019 19:15
    מאיר
  1. ליברמן ימחק בעז”ה

    • סיני עמרמי   15/07/2019 06:33

      אין מקום בכנסת ישראל לאנשים כמו ליברמן שרק מפלגים את העם מקומו מחוץ לכנסת ואני מקווה שכך יהיה

  2. ליברמן לא עובר את אחוז החסימה הוא פייק ימין
    15/07/2019 08:41
    עודד
  3. ליברמן לא עובר את אחוז החסימה אף ימני שפוי לא יצביע לליברמן הוא הונה את בוחריו התנהגותו המוזרה מעוררת חשד שהוא בכלל משרת אינטרסים זרים מדעת או שלא מדעת כל האוליגרכים הסובבים אותו יש להם קשר ישיר לקרמלין והגיע הזמן לבדוק מה שצריך לבדוק בקשר לליברמן ! הבוחרים הרוסים הזקנים שלא יודעים עברית ושאותם הוא מנצל לצרכיו לא שווים יותר ממנדט אחד ! על אלה שכן מבינים עברית צריך להעביר לליכוד כדי שליברמן לא יגנוב להם את הקול ויחבור לשמאל כי היום בסקרים השמאל רדיקל והערבים מצביעים כביכול ליברמן רק כדי להשתמש בו להפיל את נתניהו ובלית ברירה ליברמן יהיה מחויב להם אחר כך ! במעשה הבגידה של ליברמן בגוש הימין הוא סיים את הקרירה הפוליטית שלו ! העם יעשה הכל כדי לסכל מזימות של גורמים זרים המסכנים את בטחון המדינה !!!!!!!!

  4. סטאלין גאה בליברמן
    15/07/2019 08:51
    חמודי
  5. החבר’ה שעוזבים את ליברמן זה לא בגלל שהם כל כך אוהבים את ביבי שלא תהיה טעות הטיפש הזה מתנהג כמו סטאלין שגם מתנהג בגסות אל אנשיו ואלו התוצאות מה שטיפש יכול להזיק לעצמו מליון שונאים לא יכולים להזיק לו