נסראללה: “לא זקוקים לנשק גרעיני, טיל אחד על האמוניה בחיפה יספיק”

בנאום שנשא לרגל 13 שנים ל"ניצחון" במלחמת לבנון השנייה, 'חשף' נסראללה את מפת 1,000 היעדים האסטרטגיים בישראל • איים פעם נוספת כי יפציץ את מכלי האמוניה בחיפה
חרדים 10
י"א תמוז התשע"ט / 13.07.2019 21:19

בנאום לציון 13 שנים ל’ניצחונו מלחמת לבנון השנייה, הציג מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה את מפת היעדים האסטרטגיים שסימן ארגון הטרור בישראל.

לדברי נסראללה, ישנם יותר מאלף יעדים כאלה ב’בנק המטרות’ שלו.

הנאום, ששודר בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה, הועבר בשידור ישיר במעוז חיזבאללה ברובע הדאחייה בפני אלפי פעילים ותומכים של ארגון הטרור השיעי.

“אנחנו לא זקוקים לפצצות ולנשק גרעיני”, אמר. “הנשק הגרעיני שלנו הוא מתקן האמוניה של ישראל בחיפה, ואחד או שני טילים שלנו. טיל אחד על מכל האמוניה בחיפה יספיק. מה יהיה מספר ההרוגים? עשרות אלפים. מספר הפצועים? גם עשרות אלפים”.

בריאיון מקיף שהעניק לרשת ‘אל מנאר’ לרגל ‘הניצחון’ טען כי ארגון “חיזבאללה מרתיע את ישראל”.

“היום יש לנו טילים מדויקים ולטווחים גדולים. בנוסף, יש גם את כלי הטיס הבלתי מאוישים. בשנת 2006 הייתה לנו יכולת מוגבלת מאוד, היום זה שונה. אני לא ארחיב ואסביר על כל היכולות שלנו, אשאיר קצת הפתעות”.

לדבריו, “המלחמה של שנת 2006 חשפה את חוסר המוכנות והפגיעות של העורף הישראלי. מאז הם עושים תרגילים לפיקוד העורף וגדולי הגנרלים של האויב אומרים בכל פעם מחדש שהעורף אינו מוכן ולא יכול לעמוד במלחמה. בנוסף, אנחנו עדים לנסיגה ביכולות כוחות החי”ר של הצבא הישראלי, וזה משהו שהמפקדים הישראלים בעצמם אומרים. כולם יודעים שחיל האוויר לבד לא יכול להכריע מלחמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות