ליברמן: בב”ב 120% הצבעה, לוקחים תמיכות ולא מוכנים לעשות כלום

ליברמן משתלח בציבור החרדי - וממציא אגדות: "יש תופעה של תחיית המתים. לפני הבחירות כולם באים ומצביעים, ואצלם חשוב לבוא בבוקר ולהצביע ואחר כך לחזור ולשוב ולהצביע שוב ושוב" • האשים: " החרדים לוקחים פרנסה מאלו שמוכנים לעבוד קשה"
חרדים 10
ח' תמוז התשע"ט / 11.07.2019 11:12

ליברמן ממשיך בהסתה: בחוג בית שקיים בתל אביב תקף ליברמן את הציבור החרדי וטען כי קיימת בו תופעה של זיופי בחירות – וכי החרדים חיים על חשבון החילונים.

בדיווח בערוץ 7 צוטט ליברמן: “מי שייקח את תוצאות הבחירות של הכנסת ה-21, תראו את אחוז ההצבעה כאן מול מאה שערים או מול בני ברק, שם יש 120% הצבעה, שם יש תופעה של תחיית המתים. לפני הבחירות כולם באים ומצביעים, ואצלם חשוב לבוא בבוקר ולהצביע ואחר כך לחזור ולשוב ולהצביע שוב ושוב. פה אצלכם לא הגעתם ל-60%, ואחר כך נוח לכם לשבת בסלון הבית ולקטר”.

ליברמן הסביר למשתתפים מדוע הוא תוקף את החרדים: “בכדי להבין את סדר העדיפויות, כדאי לראות את הדינמיקה. זה התחיל מסגירת המרכולים בשבת, אני נסעתי אז לאשדוד להביע מחאה. אמרתי לא יכול להיות שהחנויות שפתוחות 20 שנה, שזה ממוקם באזור תעשייה ומרוחק מכל שכונות המגורים, חודש וחצי לפני בחירות מוניציפליות יסגרו בשבת – כי חסידות גור לחצו על ראש העיר שאם לא, אז לא יתמכו בו.

“משם זה עבר לעבודות של גשר יהודית בשבת. משם זה הלך לחרם על מפעל פינציה, וצריך להבין זה מפעל בירוחם, סוף העולם שמאלה, 240 עובדים שעובדים עבודת כפיים קשה ביותר, ומרוויחים שם בין 7-8 אלף שקל, המפעל קיבל אישור של הרבנות הראשית ושל משרד העבודה ובגלל חרם של החרדים הולך לפשוט רגל”.

ליברמן טען גם כי החרדים לא עובדים: “לוקחים פרנסה מאלו שמוכנים לעבוד קשה, ומי לוקח? אלו שלוקחים תמיכות מהממשלה ולא מוכנים לעשות כלום, זה כל האבסורד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות