נהג בקו 402 מנע מנוסעת לעלות כי “נותרו רק מקומות לגברים בקדימה”

נוסעת בקו 402 של אגד מירושלים לבני ברק הופתעה כשהנהג לא נתן לה לעלות - והסביר: "הנוסעים באוטובוס מוכנים לנסוע רק בהפרדה" • מנהל אגף תחבורה ציבורית באגד: "אין דבר כזה קווי מהדרין, מבחינת החוק אסורה הפרדה. זו המצאה של אנשים. הנהג יטופל בחומרה"
חרדים 10
ז' תמוז התשע"ט / 10.07.2019 15:15

נור בר און, נוסעת בקו 402 של אגד מירושלים לבני ברק, הופתעה ביום חמישי שעבר כאשר נהג האוטובוס מנע ממנה ומנוסעות אחרות לעלות לאוטובוס, משום ש”נותרו רק מקומות לגברים בחלק הקדמי”.

בריאיון שהעניקה היום (רביעי) לתוכנית סדר יום עם קרן נויבך בכאן רשת ב’, סיפרה בר און: “הנהג נעמד בפתח האוטובוס והודיע שיש מקום רק ל-12 גברים. ואז הוא התחיל, כשהוא מצביע עליהם ומושך אותם – להעלות גברים בלבד לאוטובוס.

“הוא העלה חמישה גברים, ואז הגיע תורי. הוא העלה במקום שני גברים שהיו רחוקים ממני. שאלתי אותו למה הוא עושה את זה, והוא ענה לי שהנוסעים באוטובוס מוכנים לנסוע רק בהפרדה בין גברים לנשים”.

עמיר קינן, מנהל אגף תחבורה ציבורית באגד, מסר בתגובה: “אין דבר כזה קווי מהדרין, מבחינת החוק אסורה כל הפרדה באוטובוסים. זו המצאה של אנשים, ולנהג אסור להתערב במה שקורה בין הנוסעים. הנהג שהפלה בין נשים לגברים יטופל בחומרה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומה כבר קרה
    10/07/2019 19:04
    מנחם
  1. עדיף שהיא הייתה סותמת מאשר לפגוע באוכלוסיה שלמה

    • מאיר   24/07/2019 20:21

      אתה בעצמך סתום. צא מהחופש שאתה חי בו. אנחנו כבר במאה העשרים ואחת