“תלשו לי חלק מהפאה השמאלית”: החרדי שהוכה ומשכו בפאותיו • צפו

החרדי מבית שמש ששוטר תועד מושך בחוזקה בפאותיו הגיע להגיש תלונה במח"ש - וטען: בכלל לא הייתי שותף להפגנה • "תפסו אותי, בעטו בי ונתנו לי מכות. החטיפו לי הרבה סטירות לראש"
חרדים 10
ו' תמוז התשע"ט / 09.07.2019 19:29

מרדכי קרויזר הגיע היום (שלישי) ליחידה לחקירת שוטרים בירושלים כדי להגיש תלונה נגד השוטר שמשך בפאותיו בעת במעצרו ביום שישי בבית שמש.

קרויזר סיפר לעיקיבא וייס מכאן חדשות, כי לא היה בין המפגינים במחאה שהתקיימה באותה שעה במקום, וכי רק ביקש לצאת מביתו עם אשתו וילדיו לחנייה.

“התקרבתי מהבניין שלי לכיוון סוף החנייה”, סיפר. “כשנעמדתי שם הגיעו השוטרים, תפסו אותי, בעטו בי ונתנו לי מכות. החטיפו לי הרבה סטירות לראש, בעיטות לשאר חלקי הגוף, נגררתי לכיוון הכביש החיצוני, שם העמידו אותי והתחילו למשוך את הפאות. תלשו לי חלק מהפאה השמאלית”.

הוא הוסיף שהאלימות כלפיו נמשכה גם לאחר שהוכנס לניידת, וגם בעת הגעתו לתחנת המשטרה: “המשיכו שם עם האלימות אבל פחות ממה שהיה בהתחלה. השוטר הריץ אותי לקיר גבס בסוף המסדרון וצעק עליי שאסתובב לקיר. הוא איים עלי שאם לא הוא יכניס אותי לקיר. לפני כן הוא גם אמר לי לעשות כל מה שהוא אומר, גם אם הוא אומר לי להפסיק לנשום, אז שאפסיק לנשום”.

המעצר בוצע במהלך פינוי בית כנסת שפעל במבנה בלתי חוקי.

קרויזר שהה במעצר מיום שישי עד יום ראשון.

בעקבות סרטון שהוגש על ידי פרקליטו של קרויזר לבית המשפט – הוא שוחרר לביתו, וחומרי החקירה הועברו למח”ש.

עורך הדין המייצג את קרויזר מטעם הוועד למען אסירי ציון אמר, כי מדובר באירוע שכל חלק בו יותר חמור מהשני. לדבריו,  החוויה שעבר מרשו הייתה “כל כך מבישה, כל כך משפילה, מאלו שאנחנו יכולים לראות רק בשחור לבן בסרטים ישנים, בימים אפלים. הדבר החמור בעיניי הוא שאף אחד מהשוטרים האחרים שהיו שם קרוב מספיק להגיד לו די, לא עצרו אותו”.

על הסרטון שהועבר למח”ש ושבזכותו קרויזר שוחרר – אמר: “אם לא היה לנו את הצילום הזה מר קרויזר היה במעצר הוא היה רואה את הבית רק עוד שלושה שבועות אם בכלל. סביר להניח שזה היה מסתיים במאסר בפועל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משכו לו בפאה
    10/07/2019 05:04
    לילי
  1. גועל נפש מה נהייה במדינה שלנו חוסר כבוד חוסר טאקט לאן הגענו למה להכות אותו כך הוא לא התנגד לכם בכלל זבלים רעים

  2. כשזה חרדים שוברים להם את הצורה - לאתיופים מותר הכל
    10/07/2019 20:01
    דני
  3. לחרדים לא יתנו לעשות מה שרוצים כפי שנתנו לאתיופים לעדות הכל כולל לינץ’ שכמעט הצליח.
    לחרדים משום מה במשטרה יש אנטי מוחלט. אולי זה המפקדים הכירים ששנואים חרדים ומנסים לשבור אותו כפי שהיה ניצב ניסו בירושלים