יאיר לפיד חושב שאהוד ברק יזרוק קולות לפח ויהרוס לו את הבחירות

יאיר לפיד תוקף בראיון לכאן רשת ב' את חזרתו לפוליטיקה של אהוד ברק: "כולנו יודעים איך זה יגמר - הוא לא יעבור את אחוז החסימה"
חרדים 10
ו' תמוז התשע"ט / 09.07.2019 19:01

ח”כ יאיר לפיד העניק הערב (שלישי) ראיון לרן בנימיני ויגאל גואטה בכאן רשת ב’, והתייחס לשורת נושאים – ביניהם חזרתו של אהוד ברק לפוליטיקה, והקשרים עם יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

לפיד הדגיש בראיון כי  חזרתו של אהוד ברק לפוליטיקה עלולה לבזבז קולות ממחנה השמאל.

“אהוד ברק הוא איש בעל זכויות, אבל כולנו יודעים איך זה יגמר – הוא לא יעבור את אחוז החסימה ויזרוק קולות לפח. כבר בחצי מהסקרים שפורסמו ברק לא עבר את אחוז החסימה. אני חושב שחבל לזרוק 100 אלף קולות לפח מתוך המחנה שאומר שהגיע הזמן להיפרד מבנימין נתניהו”.

אולי תשריינו אותו אצלכם?

“הוא איש שמאל, אנחנו מפלגת מרכז. אנחנו מאמינים בערכים של המרכז. הוא לא מתאים למפלגה”.

לפיד אמר עוד: “אני לא מנהל שיחות ספקולטיביות על תוצאות הבחירות. אני רוצה ממשלת אחדות לאומית עם הליכוד ובלי נתניהו. כבר אמרנו שלא נקים ממשלה עם המפלגות הערביות”.

על מדיניות החוץ של נתניהו – אמר: “נתניהו נפגש עם הרבה ראשי מדינות. אם זה עוזר למדינה, זה טוב לנו. ההכרה האמריקאית ברמת הגולן היא דבר מבורך, ובירכתי את נתניהו על זה באמצע מערכת בחירות. גם בפתיחת השגרירות האמריקאית ישבתי עם דמעות בעיניים ובירכתי אותו”.

כלומר, מבחינה מדינית אתם דומים.

“אני לא חושב. המדיניות היחידה שלו היא קיפאון מוחלט. יש לנו הזדמנות. יש פה נשיא אמריקאי שילך איתנו בכל צעד. אם רוצים להיפרד מהפלסטינים, זה הנשיא שיעזור לנו לעשות את זה”.

אתם תאגפו את הליכוד מימין בקמפיין?

“אני לא מאגף אף אחד. שמנו מצע מפורט עם תכנית עבודה ברורות”.

אתה בקשר עם ליברמן?

“אני בקשר עם כולם. המקום היחיד שבו לא נפגשתי עם ליברמן זה בווינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות