יועץ יהודי מניו יורק יהיה האיש שיציל את גנץ-לפיד מעוד כישלון?

ג'ואל בנסון, יהודי מניו יורק, היה מי שהוביל את אובמה אל הבית הלבן, אבל היה גם אחד האסטרטגים בקמפיין של הילרי קלינטון - שהסתיים בהפסד צורב לדונלד טראמפ
אריה ריבקינד
ו' תמוז התשע"ט / 09.07.2019 11:39

ג’ואל בננסון, יועץ אסטרטגי שעמד מאחורי שני ניצחונותיו של ברק אובמה בבחירות לנשיאות ארה”ב, יעניק שירותי יעוץ למפלגת כחול לבן בקמפיין הבחירות לכנסת ה-22.

בן כספית מדווח הבוקר (שלישי) ב’מעריב’,  כי בננסון – יהודי המתגורר בניו יורק – ככל הנראה יגיע לישראל בחודש הבא.

בנסון, העומד בראש פירמת ייעוץ אסטרטגי וסקרים הנושאת את שמו בניו יורק, היה גם אחד האסטרטגים בקמפיין של הילרי קלינטון לנשיאות ב־2016, מירוץ שהסתיים בהפסד צורב לנשיא הנוכחי דונלד טראמפ.

הוא מייעץ לחברות ענק אמריקאיות ומזוהה בעיקר עם המפלגה הדמוקרטית.

בנוסף לבננסון שכרה המפלגה יועץ אסטרטגי אמריקאי נוסף, שיתמקד בדיגיטל. עם זאת, את מרבית העבודה אמור לעשות הסוקר-אסטרטג הישראלי של כחול לבן, ישראל בכר, שזוכה לאמון הרביעייה המובילה.

עוד לא נסגר מי הם המומחים הישראלים שיעבדו ליד בכר

גורמים בצמרת כחול לבן אמרו לעיתון מעריב: “שכירת שירותיהם של מומחי סקרים וייעוץ אסטרטגי אמריקאים אינה דרמטית, ונעשית בעיקר כדי לנצל את מאגר הידע העצום שלהם בניתוח סקרים וממצאי שטח”.

הגורמים הדגישו: “הבוחר הישראלי בעל מאפיינים שונים מהבוחר האמריקאי, ובסופו של דבר, את העבודה האמיתית נצטרך לעשות כאן, בשטח”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כשלון ?
    09/07/2019 19:16
    צביקה
  1. כשלון של כחול לבן ???? איך כשלון אם מפלגה שקמה מספר חודשים לפני הבחירות מקבלת מספר זהה של מנדטים שמקבלת ממשלת שילטון ???