פרץ: מוכן להיות מספר 2 של ברק, שוחחתי גם עם החרדים

יו"ר העבודה החדש מבהיר כי המשימה העיקרית שלו היא "יצירת גוש ואפשרות לקואליציה עם גורמים נוספים" • מקווה להגדיל משמעותית את כוחה של המפלגה: ימקד מאמץ במצביעים שבחרו במפלגות של אורלי לוי וכחלון: "מתוך ה-250 אלף האלה נמקד מאמץ ל-100 אלף, ששווים 3 מנדטים"
חרדים 10
א' תמוז התשע"ט / 04.07.2019 09:38

יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ עמיר פרץ, לא פוסל אפשרות שיתמודד לכנסת כמספר 2 של אהוד ברק, במסגרת חבירה בין שתי המפלגות.

“אני אשקול כל מהלך שיהיה לטובת המדינה, שייצור סיכוי לבנות גוש גדול שיחליף את ממשלת נתניהו”, הצהיר הבוקר (חמישי) בריאיון שהעניק לחדשות 12.

פרץ: “יצירת גוש ופתיחת אפשרות לקואליציה עם גורמים נוספים היא המשימה העיקרית שלי. מה שמעניין אותי זה, איך בונים אלטרנטיבה אלקטורלית – אבל אידיאולוגית. שני הדברים גם יחד צריכים ללכת. זה מה שיעמוד לנגד עיניי, ונבדוק בהחלט מה הדרך הנכונה”.

לדבריו, בימים האחרונים הוא קיים שיחות עם מרבית ראשי המפלגות, בהם כחול לבן, הסיעות החרדיות, מרצ, הרשימה המשותפת, גשר וגם עם אהוד ברק, שלמפלגתו אין עדיין שם.

פרץ הסביר כי הוא מוכן לדבר “עם כל הגורמים שנמצאים בתוך המפה של המרכז שיכולים לבוא איתנו למסע משותף”.

פרץ הבהיר כי הוא מקווה להגדיל משמעותית את כוחה של המפלגה בבחירות הקרובות. “ישנם מצביעים רבים שהצביעו למפלגות אחרות ומרגישים שהם היו שותפים לפגיעה במפלגת העבודה ורואים בבחירות הללו הזדמנות להרים את המפלגה מחדש”.

הוא הוסיף כי אין לו ספק בכך שיוכל להוסיף בדרך זו לפחות עוד ארבעה מנדטים למפלגה.

בדבריו התייחס גם לברית עם בני המיעוטים הערבים, הדרוזים, המוסלמים, הנוצרים, הצ’רקסים, והבדואים: “אלה בני הברית שלנו, ואני מתכוון להביא לפחות שני מנדטים מהאוכלוסייה שלא הצביעה בבחירות, כי לא היה להם למי להצביע”.

לדבריו, בבחירות הקרובות הוא ימקד מאמץ באותם 250 אלף מצביעים שבחרו במפלגות של אורלי לוי ושל משה כחלון. “אלה אנשים שהוכיחו פעמיים שאינם רוצים להיות בני ברית של נתניהו, ולכן מתוך ה-250 אלף איש האלה אנחנו נמקד מאמץ ל-100 אלף, ששווים שלושה מנדטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות