מה נעשה? תקלה נרחבת בווטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק – בכל העולם

גולשים מרחבי העולם מתלוננים על ליקויים ושיבושים בפעילות ווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם • מרבית הגולשים נתקלו בקשיים בהתחברות לרשתות החברתיות, בהעלאת תמונות ובצפייה בסטורי
קובי פינדרוס
א' תמוז התשע"ט / 03.07.2019 23:56

כשהטכנולוגיה השתלטה על חיינו: גולשים מרחבי העולם מתלוננים החל משעות אחר הצהרים על ליקויים ושיבושים בפעילות ווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

על פי אתר downdetector, המספק תמונת מצב על שירותי מסרים, נראה כי התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה, המזרח התיכון לרבות ישראל, ודרום אמריקה.

בשלב זה לא ברור מה גרם לתקלות, שאינן אחידות בכל מדינה ועבור כל משתמש.

עבור חלק מהמשתמשים, אין אפשרות לשלוח הקלטות אודיו או להאזין להן, בעוד אחרים לא מצליחים להוריד תמונות שקיבלו, אך יכולים לשלוח בעצמם.

גולשים פרסמו סברה בטוויטר, כי מדובר ביד מכוונת במטרה למנוע ממארגני מחאת יוצאי אתיופיה להתקשר באמצעות הרשתות החברתיות, אך התקלה נרחבת יותר וכאמור מפריעה לגולשים במקומות שונים בכל העולם.

מדובר פייסבוק נמסר בתגובה: “אנחנו מודעים כי אנשים חווים כרגע קושי להעלות תמונות, סרטונים וקבצים אחרים באמצעות האפליקציות שלנו. אנחנו פועלים להשיב את המצב לסדרו מהר ככל האפשר”.

על פי נתוני ווטסאפ, לשירות המסרים הפופולרי בעולם מעל ל-1.5 מיליארד משתמשים ב-180 מדינות.

מתוך 1.5 מיליארד המשתמשים, כמיליארד משתמשים פעילים מדי יום, כשהודו היא השוק הגדול ביותר של האפליקציה. רק שם יש כ-200 מיליון משתמשים ויש המעריכים כי מספר המשתמשים עלה ל-300 מיליון.

מדי דקה נשלחות 29 מיליון הודעות, ומדי יום נשלחות לא פחות מ-65 מיליארד הודעות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות