פורר מזועזע: מפגינים מהפלג צעקו ‘מגייסים לצה”ל הם כמו יוזף מנגלה’

יו״ר סיעת ישראל ביתנו: "דברים מזעזעים בהפגנות חרדים קיצוניים. עכשיו אתם מבינים מול מה אנחנו מתמודדים?" אמש הפלג החמיא לעצמו: "כל בית ישראל ראו בחוש את מחאתם השקטה והאצילית"
אריה ריבקינד
ל' סיון התשע"ט / 03.07.2019 20:10

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, התייחס הערב להפגנות הפלג הירושלמי אתמול בירושלים.

“לשמוע ולא להאמין: ‘ציונים הם כלבים ואלה הפועלים לגיוס לצה״ל לא שונים מיוזף מנגלה באושוויץ’. את הדברים המזעזעים הללו שמענו השבוע בהפגנה של חרדים קיצוניים נגד גיוס לצה״ל. עכשיו אתם מבינים מול מה אנחנו מתמודדים?”, כתב פורר בטוויטר.

‘הועדה להצלת עולם התורה’ של ‘הפלג’ דווקא החמיאה לעצמה אמש לאחר הפגנה: “כל בית ישראל ראו בחוש את מחאתם השקטה והאצילית, עם שירי קודש ותפילות המוניות, שניסו לגדעם בכח הזרועה ועם מעצרים, מול מחאות אלימות אחרות שהתקיימו ושהתקבלו בכפפות של משי”.

הפגנת ‘הפלג הירושלמי’ התקיימה במחאה על מעצר העריק דניאל כיטוב, תלמיד ישיבת ‘מאירת שמועה’ באשדוד ובנו של חבר המועצה בעיריית בית שמש מלאכי כי טוב.

כיטוב עוכב שלשום בלילה לבדיקה שגרתית של משטרת התנועה, זוהה כ’עריק’ – לאחר שלא התייצב בלשכות הגיוס – והועבר לידי המשטרה הצבאית.

בית הדין הצבאי פסק לו 20 ימי מאסר.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אכן כן צודקים
    04/07/2019 11:37
    יהודי אמיתי
  1. אצל האתיופים המשטרה לא התערבה למרות שהתנהגו באלימות חסרת רסן ואצל הפלג הירושלמי שהתנהגו ללא אלימות כלל השוטרים עצרו, הכו, ורמסו אנשים.
    ואגב תמשיכו להאמין לדברים של עוד אחד מישראל ביתנו, הדברים האלה נאמרו בהפגנה של נטורי קרתא ולא של הפלג

  2. עוד ג'ינג'י
    04/07/2019 15:57
    מאיר
  3. עוד ג’ינג’י מכוער שפולט מפיו רעל והרס.