שני ראשי מועצות בעוטף החרימו פגישה עם נתניהו. איך הוא הגיב?

נתניהו לאחר דיון של שרי הקבינט באוגדת עזה: "אנחנו נערכים למבצע צבאי רחב, אם כזה יידרש" • ראש הממשלה נפגש עם ראשי רשויות מהדרום: "מצטער שכמה מראשי הרשויות שתמיד אומרים שלא מקשיבים להם - הלכו דווקא כשבאנו להקשיב להם"
חיים טוויל
ל' סיון התשע"ט / 03.07.2019 16:51

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים הבוקר (רביעי) דיון של שרי הקבינט באוגדת עזה, ולאחר מכן נפגש במקום עם ראשי רשויות מהעוטף והדרום.

“קיימנו עכשיו ישיבת קבינט באוגדת עזה עם מפקד פיקוד דרום ועם מפקד האוגדה. המדיניות שלנו היא ברורה – אנחנו רוצים להשיב את הרגיעה, אבל במקביל אנחנו נערכים למבצע צבאי רחב, אם כזה יידרש. אלה ההנחיות שלי לצבא.

“במקביל, פגשתי כאן את ראשי הרשויות של עוטף עזה ואשקלון. דנתי איתם על הצעדים הנדרשים ונתנו הנחיות כיצד לעזור להם”.

נתניהו התייחס להחלטת שני ראשי רשויות להחרים את המפגש: ”אני מצטער שכמה מראשי הרשויות שתמיד אומרים שלא מקשיבים להם – הלכו דווקא כשבאנו להקשיב להם, אבל אנחנו נעשה את מה שדרוש עבור כולם”.

לאחר דיון הקבינט נפגשו נתניהו ושר האוצר כחלון עם ראשי רשויות מעוטף עזה: ראש עיריית אשקלון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, ראש המועצה האזורית מרחבים ויו”ר מרכז המועצות האזוריות וראש מועצה אזורית בני שמעון. בפגישה השתתפו גם ראש המל”ל, מזכיר הממשלה, מנכ”ל משרד רה”מ, מפקד פיקוד דרום ומפקד אוגדת עזה.

גדי ירקוני ראש מועצת אשכול, ואופיר ליבשטיין, ראש מועצת שער הנגב, בחרו לא להשתתף בפגישה.

גורמים בלשכת ראש הממשלה הגיבו להחרמת הפגישה: “ראשי הרשויות נפגשו כעת עם רה”מ ושר האוצר, מי שעזב את הפגישה עשה זאת על רקע פוליטי מובהק. מוזר שהם מדברים שלא שומעים אותם וכשבאים לשמוע אותם הם מסתלקים. נציין כי רשימת המוזמנים הוכנה על ידי מזכירות צבאית של ראש הממשלה ולא על ידי שום גורם פוליטי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בגירוש גוש קטיף
    03/07/2019 23:27
    ש
  1. האנשים האלו צהלו משמחה, עכשיו שורפים להם הערבים את הבתים, מידה כנגד מידה