“בזכותך הגעתי הביתה”: איפה עוד יש לך שר תחבורה שזמין בווטסאפ?

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ביקש מאזרחים לעדכן אותו אם נתקעו בדרכם הביתה בגלל מחאת יוצאי אתיופיה • "כל פניה תועבר בעזרת ה' ובלי נדר לחברות האוטובוסים לטיפול. אני ער עד שאחרון הנוסעים שנתקע בשל אירועי היום יעלה על אוטובוס בדרכו הביתה בביטחה"
אבי כץ
ל' סיון התשע"ט / 03.07.2019 10:50

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’  ביצע אתמול (שלישי) מהלך הזוכה לשבחים: הוא ביקש מאזרחים שנתקעו בדרכים, לעדכן אותו על עיכובים בהגעת אוטובוסים של חברות התחבורה הציבורית.

“אם אתם תקועים בתחנות וממתינים לאוטובוס הביתה אתם מוזמנים לשלוח לי הודעת וואטסאפ לנייד האישי (0528903771)”, ביקש סמוטריץ’ בחשבון הטוויטר שלו.

הוא הבטיח: ”כל פניה תועבר בעזרת ה’ ובלי נדר לחברות האוטובוסים לטיפול. אני ער עד שאחרון הנוסעים שנתקע בשל אירועי היום יעלה על אוטובוס בדרכו הביתה בביטחה. נסיעה טובה”.

ואכן, בטלפון הנייד של השר התקבלו מאות פניות.

סמוטריץ’ סיפר: ”השתדלנו לעזור לכולם. זה היה אירוע תחבורתי מורכב ולא צפוי בהיבטי התחבורה הציבורית. בימים הקרובים נתחקר את עצמנו ונפיק לקחים כדי להיערך לתת לכם שירות טוב יותר באירועים דומים בעתיד”.

הוא הוסיף: “אתם יכולים לשמור את הנייד שלי למקרים דחופים, אבל פניות בנושאים רגילים כדאי להעביר בצורה מסודרת ללשכה שלי [email protected]. לא אצליח לטפל לבד בכל הפניות החשובות שלכם. בשביל זה יש צוות נהדר בלשכה שישתדל לעשות את זה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מלך
    03/07/2019 11:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)