ליברמן: מקצצים בבריאות ומעבירים 120 מיליון ש”ח לטובת הנצחת רבנים

המסית מ'ישראל ביתנו' לא נח: פחות משבוע לאחר שאושר קיצוץ רוחבי במשרדי הבריאות, הרווחה וביטחון הפנים - נתניהו מוצא לנכון להעניק 2 מיליון שקלים בונוס לטובת החינוך החרדי • אבל מה התברר למרבה המבוכה?
אריה ריבקינד
כ"ז סיון התשע"ט / 30.06.2019 13:39

אויב הציבור החרדי: יו”ר מפלגת ישראל ביתנו לא מחמיץ שום הזדמנות כדי להסית נגד החרדים.

הבוקר (ראשון), האשים ח”כ אביגדור ליברמן כי בעוד הממשלה מקצצת בבריאות וברווחה של אזרחי ישראל, ראש הממשלה מעביר כספים לחרדים.

“שלא יספרו לכם סיפורים”, כתב בחשבון הפייסבוק שלו. “פחות משבוע לאחר שאושר קיצוץ רוחבי בסכום של כ-1.2 מיליארד ש”ח, בין השאר, במשרדי הבריאות, הרווחה וביטחון הפנים, נתניהו מוצא לנכון להעניק 2 מיליון שקלים בונוס לטובת החינוך החרדי, כשהסכום הכולל שיועבר לחרדים על ידי ממשלת ההלכה בראשותו עומד על יותר מ-450 מיליון שקל”.

הוא הוסיף: “בזמן שכ-120 מיליון שקלים מועברים למשרד לשירותי דת, בין היתר, לטובת הנצחת רבנים, מקצצים כ-100 מיליוני שקלים בשכרם של שוטרים, סוהרים ולוחמי האש – לראות ולא להאמין.

“רק ממשלת חירום לאומית, שתורכב מ’ישראל ביתנו’, ‘הליכוד’ ו’כחול לבן’ תוכל לשנות את סדרי העדיפויות ולהציל את מדינת ישראל מממשלת הלכה וכניעה תקציבית לחרדים”.

למרבה המבוכה של ליברמן, מתברר שלתקציב אין קשר לחרדים – והוא גם לא אושר.

עיתונאי ‘וואלה’, יקי אדמקר, צייץ: “ליברמן פרסם כעת פוסט זועם על כך שהוסיפו ‘2 מיליון שקל לחינוך החרדי בזמן שמקצצים בבריאות, ברווחה ובביטחון’. רק ששכחו לעדכן אותו שזו הצעה שקשורה בעיקר לחינוך הדתי. אבל יתרה מכך, היא ירדה מסדר היום. לא נדונה, לא אושרה, נ-ג-נ-ז-ה לבינתיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות