אויב החרדים מודאג מאד מהתחרות הפרועה בין בני גנץ לבנימין נתניהו

יו"ר ישראל ביתנו מכשיר את הקרקע להקמת ממשלת שמאל: "מזהה תחרות פרועה בין בני גנץ לנתניהו על מי מתחנף יותר לחרדים, תפקידי למנוע מהם להקים ממשלה עם החרדים" • "שמחים שהליכוד תוקף אותנו חזיתית. כנראה מזהים שאנו אכן כוח מוביל" • על שרי הממשלה: "שוטים"
חרדים 10
כ"ז סיון התשע"ט / 30.06.2019 11:52

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, ממשיך להכשיר את הקרקע להקמת ממשלת שמאל בראשות בני גנץ.

בראיון שהעניק הבוקר (ראשון) לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ בכאן רשת ב’, אמר ליברמן: “מבחינתי נתניהו או גנץ יכולים להיות ראש הממשלה”.

על הממשלה הבאה אמר: “צריך ממשלה רחבה, ממשלת חירום לאומית על מנת להוציא את העגלה מהבוץ. המדינה היום נמצאת עמוק בבוץ – גם במישור הכלכלי וגם במישור הביטחוני, ולכן אתה חייב ממשלה רחבה”.

על קמפיין הליכוד נגדו בשפה הרוסית: “אנחנו קודם כל שמחים שהליכוד תוקף אותנו חזיתית. כנראה בליכוד מזהים שישראל ביתנו אכן כוח מוביל. אני חושב שתפקידנו להגיע ולהיות המפלגה השלישית ולכפות גם על הליכוד וגם על כחול לבן ממשלה רחבה. כי לצערי מה שאני מזהה כרגע זאת תחרות פרועה בין בני גנץ לבנימין נתניהו על מי מתחנף יותר לחרדים, גם בזה הם לא שונים. תפקידי למנוע מהם להקים ממשלה עם החרדים, להקים ממשלת הלכה. אנחנו ראינו מה הדרישות שלהם גם במו”מ הקואליציוני”.

בתחילת הריאיון כינה יו”ר ישראל ביתנו את השרים בממשלה “שוטים”, משום שלטענתו הם נכנעו לחמאס בהסכם ההסדרה האחרון: “תושבי עוטף עזה הפכו מאזור עדיפות לאומית לאזור הכחשה לאומית. אנחנו רואים ראש ממשלה שמסרב להתייצב בפני התושבים ומסרב להסביר מה קורה. אנחנו מקבלים עדכונים על ההסדרה מחמאס, ממצרים, רק מממשלת ישראל אנחנו לא מקבלים שום הסבר”.

לטענתו, חמאס הצליח לשכנע את הפלסטינים שהדרך להגיע להסדרה עם מדינת ישראל היא באמצעות אלימות: “באלימות משיגים הכול. אם היום יש בחירות ביהודה ושומרון – חמאס מנצח בענק, לא בגדול, בענק. חמאס הרוויח גם את דעת הקהל, גם תמיכה של כל הפלסטינים וגם מצליח לייצר כרגע מערך רקטי שהוא איום על כל מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האיש בלחץ
    30/06/2019 13:51
    מאיר
  1. דוברמן בלחץ הוא ירד מהכותרות. דוברמן עד לבחירות לא יהיה רלוונטי הוא לא יעבור את אחוז החסימה. רק לא לתת לו דלק.. גם התקשורת החילונית האנטי ביבי כבר לא מדברים עליו. עכשיו תורם של ברק מרץ והעבודה.

  2. החבר של אריה דרעי וינעקי קנייבסקי
    30/06/2019 17:48
    חיים
  3. החבר של אריה דרעי וינעקי קנייבסקי