עוד חבר במפלגת השמאל של אהוד ברק: “איימן עודה יכול לכהן כשר”

קובי ריכטר, חבר המפלגה של ברק, נשאל ב'ערב ערב' על יחס המפלגה למפלגות הערביות - וענה: "זה עניין של משא ומתן" • גם אלוף (במיל.) יאיר גולן: "אנחנו רוצים לפסול אותם?"
אריה ריבקינד
כ"ד סיון התשע"ט / 27.06.2019 20:16

אהוד ברק הודיע רק אתמול (רביעי) על כוונתו להקים מפלגה, וכבר עולות שאלות בנוגע לאופי הגוף הפוליטי החדש שראש הממשלה לשעבר מרכיב. בין השאר, עולה השאלה בנוגע ליחסה של המפלגה העתידית למפלגות הערביות.

אהוד ברק, שהכריז אתמול על כוונתו להקים מפלגה שתתחרה בבחירות לכנסת ה-22, סירב להתייחס באופן ישיר לשאלה האם יקים ממשלה עם המפלגות הערביות.

אך חבר במפלגתו העתידית, קובי ריכטר, אמר היום בריאיון לתוכנית ‘ערב ערב’ עם דב גיל-הר בכאן 11, כי איימן עודה, יו”ר הרשימה הערבית המשותפת שתתמודד בבחירות, יכול לכהן בממשלה של ברק.

ריכטר נשאל בתוכנית על אפשרות של מינוי עודה לשר – וענה: “לדעתי כן. זה עניין של משא ומתן”.

עוד אמר ריכטר: “אנחנו מאמינים שנגייס את הגוש. אני ניסיתי לשכנע את גנץ לעשות חיבורים יותר אפקטיביים מאלו שנעשו בסוף. מקווה שמפלגת העבודה תצטרף”.

גם אלוף (במיל.) יאיר גולן, שהצטרף למפלגתו החדשה של אהוד ברק, אמר הבוקר ברשת ב’: “נזמין כל מי שתואם את העקרונות עליהם דיברתי, כולל איימן עודה. יש פה עשרים אחוז תושבים ערביים, אנחנו רוצים לפסול אותם?”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לא???
    28/06/2019 16:09
    ת
  1. אם מירי רגב יכולה להיות שרה,גם אבו אוחתק אן הרשל’ה יכולים להיות שרים.

    • יהודי   29/06/2019 05:59

      תתביש על ההשוואה גזען היא ציונית ועודה שונא יהודים

  2. איימן עודה שר
    28/06/2019 17:59
    יוספוס
  3. עד כמה יכולים להיות הזויים.
    לא אתפלא אם יקבלו את אבו מאזן יועץ לאיימן עודה השר.

  4. פשוט אם ראש המפלגה מזומם כל החברים שלו במפלגה גם מסוממים
    28/06/2019 21:02
    אלי
  5. אם ראש המפלגה מסומם אז כל החברים שלו במפלגה מסוממים אז יכולים להזמין את איימן עודה שיהיה שר שהוא שולל את מדינת ישראל שיזמינו גם את עראפת למפלגה