המשטרה: הקשיש הנכה חסם כביש, כשהשוטרים סייעו לו צעק ‘נאצים’

דוברות המשטרה יוצאת למתקפה - ומגיבה בסרטון משלה המוכיח כי 'הקשיש בלי הרגל' חסם את הכביש יחד עם מפגינים אחרים, סרב לפנות את הציר וקרא לעבר השוטרים קריאות גנאי
חיים טוויל
כ"ב סיון התשע"ט / 25.06.2019 00:49

סערת המפגין בלי הרגל: דוברות המשטרה יוצאת למתקפה ומגיבה בסרטון משלה נגד הסרטון “שהופץ ברשתות החברתיות מתוך הפגנה בלתי חוקית בעיר בית שמש”.

במשטרה מבהירים כי לא מדובר בקשיש עובר אורח, אלא באחד המפגינים.  “כפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם ובזה המצורף”, אומרים במשטרה, “מדובר במפגין שחסם את הכביש בכוונת תחילה, יחד עם מפרי סדר אחרים במטרה למנוע מעבר ותנועת רכבים, לשבש את חיי התושבים – הכל תוך שהוא מסרב להישמע לדרישות השוטרים לפנות את הציר וקורא לעברם קריאות גנאי”.

במשטרה מוסיפים: “במהלך פינוי מפרי הסדר מן הכביש על ידי השוטרים שבוצע בהתאם לנהלים, הבחינו השוטרים כי מדובר באדם נכה בעקבות פרוטזה שהתנתקה מרגלו. השוטרים השיבו אותה אליו ושוטר נוסף שוחח עמו על מנת לסייע לו לקום ולפנות את הכביש מיוזמתו.

“אנו מצרים על כל ניסיון מכוער להכפיש את השוטרים, שכפי שניתן לראות גילו מחווה אנושית כלפי אדם שהפר את החוק והסדר, כשבאותו הזמן שהשוטרים מסייעים לו מוסיף וקורא להם ‘נאצים'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרקליטות, האויב שבפנים.
    25/06/2019 11:32
    מירון
  1. הפרקליטות הפכה להיות מגינם של האויב אין אמון בפרקליטות, השמאל ישתלט על המדינה וזה ברור,אז הגיע הזמן להגדיר את השמאל כאויב העם היהודי ואויב מדינת ישראל כמדינה יהודית ,וכנראה שנחרץ גורלנו