בשורות משמחות למרים פיירברג: התיק נגדה נסגר “מחוסר ראיות”

פרקליט המדינה שי ניצן הודיע היום (ראשון) למרים פיירברג רה"ע נתניה, כי החליט לסגור את התיק נגדה, בשל חוסר ראיות • השר ארדן: "מרים היא ראש עיר מדהימה, מהטובים שהיו בישראל, לא לחרוץ את דינם של נבחרי ציבור לפי פרסומים"
קובי פינדרוס
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 19:11

בשורות טובות מאד לראשת עיריית נתניה: פרקליט המדינה שי ניצן הודיע היום (ראשון) למרים פיירברג רה”ע נתניה, כי החליט לסגור את התיק נגדה, בשל חוסר ראיות.

פיירברג נחשדה, בין היתר, שפעלה בניגוד עניינים בהליכי תכנון ורישוי לטובתה ולטובת מקורביה. כמו כן, נחשדה פיירברג בקבלת שוחד במסגרת משא ומתן לרכישת שירותי בנייה במסגרת “פרויקט קורל”, שבו רכשה לעצמה קרקע לדירה.

סגירת התיק על ידי פרקליט המדינה הינה למעשה אימוץ עמדת המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים ולפיה “ראשת העירייה לא נהגה כמצופה מאדם במעמדה, אך התמונה הראייתית שהתגבשה אינה מספיקה להביא להגשת כתב אישום בחשדות שנבחנו”.

בניגוד לפייברג, סגנה שמעון שר, החשוד גם הוא בפרשה, יואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, כפוף לשימוע. על פי כתב החשדות נגד שר, סגן ראשת העירייה ביקש וקיבל תרומות למוסדות “צאנז”, מבעלי עניין בנדל”ן בעיר, בעת שכיהן כיושב ראש ועדת המשנה לתכנון ובנייה בשנים 2016-1998.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בירך על ההחלטה וכתב כי “מרים היא ראש עיר מדהימה, מהטובים שהיו בישראל בכל קנה מידה וחוללה מהפכה בנתניה. ההחלטה היום היא תזכורת נוספת לכולנו, שיש להקפיד מאד על חזקת החפות גם של נבחרי ציבור ולא לחרוץ את דינם לפי פרסומים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות