העדות הדרמטית שתכריע? “התוקף התבלבל – וקרא לילדה בשם אחר”

דיווח חדש מצביע על עדותה של האם, חודשיים לפני פרסום הפרשה, ולפיה התוקף קרא לבתה בשם אחר • "לילדה האחרת שם דומה, והן אף דומות במראן, ולכן התוקף התבלבל" • עד כה לא נגבתה עדות מאותה ילדה • פרקליט הנאשם: "בידינו ראיות שהנאשם כלל לא נכח במקום ביום האירוע"
חרדים 10
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 18:01

העדות הדרמטית: מקור המידע החדש שעשוי להכריע את גורל תיק ההתעללות בילדה החרדית בת ה-7, הוא ככל הנראה בעדות שמסרה אם הילדה לפני כמעט חודשיים ולפיה התוקף קרא לה בשם אחר. כך דווחה היום (ראשון) כרמל דנגור ב’כאן חדשות’.

על פי הדיווח, האם מסרה עדות לפני כחודשיים ובה נאמר: “בתי סיפרה לי שהתוקף קורא לה בשם של ילדה אחרת, ב’. יש ילדה שזה שמה, ויש ביניהן קצת דמיון. נראה לי שהוא התבלבל בין הילדות”.

העדות מאותה ילדה לא נגבתה לאורך כל החקירה, וייתכן כי העדות הזו, היא זו שתכריע את גורל התיק.

בתוך כך, עו”ד מונדאר אבו-אחמד, המייצג את מחמוד קטוסה, תושב כפר דיר קדיס, התייחס לפרשה בריאיון שהעניק לתכנית ‘נכון להבוקר’ בגלי צה”ל.

לדבריו, החקירה המחודשת תחת ימ”ר ש”י עוסקת באנשים אחרים ויש בידיו ראיות לכך שמרשו כלל לא נכח במקום ביום האירוע. “הצלחנו להוכיח שביום האירוע מחמוד (קטוסה) היה עם אנשים אחרים במקום אחר”, אמר. “יש הוכחות לדברים האלה, והצגנו את זה בבית המשפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז מה?
    24/06/2019 00:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מה זה משנה אם קרא לה בשם אחר?
    מה זה יכול לשנות?