מנדלבליט הבהיר: השימוע לנתניהו לא ידחה – גם אם הסנגורים יתפטרו

בתגובה לפניית התנועה לאיכות השלטון הבהיר היועמ"ש כי מועד השימוע של ראש הממשלה נתניהו לא יידחה פעם נוספת - גם אם סנגוריו יתפטרו • לפני כשבועיים אמר עורך דינו של ראש הממשלה כי נתניהו מתכונן להגיע לשימוע אך נכון היה לדחותו
קובי פינדרוס
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 17:12

השימוע לא יידחה: היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הבהיר היום [ראשון] כי מועד השימוע של ראש הממשלה נתניהו לא יידחה פעם נוספת – גם אם סנגוריו יתפטרו.

את הדברים אמר היועמ”ש בתגובה לפניית התנועה לאיכות השלטון: “במכתבכם ביקשתם כי היועץ המשפטי יצהיר שיהיו הנסיבות אשר יהיו, על הליך השימוע של ראש הממשלה להתקיים במועדו הנוכחי”, נכתב במכתב מטעם מנדלבליט. “מכתבינו לבאי-כוחו של ראש הממשלה בנושא זה מדברים בעד עצמם”. הדברים פורסמו בחדשות 13.

לפני כשבועיים, עורך דינו של ראש הממשלה, עמית חדד, אמר כי בכוונת נתניהו להגיע לשימוע בעניינו. עם זאת, טען חדד כי היה נכון מצד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלביט לדחות את ההליך המשפטי.

“פנינו ליועץ המשפטי לממשלה וביקשנו: תדחה את מועד השימוע. הוא סירב. אנחנו חושבים שיש נימוקים כבדי משקל שמצדיקים את דחיית המועד”, כתב חדד. “קיבלנו את החומר, והתחלנו לקרוא אותו. עשרות הודעות חסרות, עשרות מסמכים חסרים. אם הם לא נמצאים אצלנו, אי אפשר לקרוא אותם”.

חדד גם ביקר את ההחלטה אודות מימון המשפט: “דבר שני, בניגוד לכל איש ציבור אחר, ועדת ההיתרים מסרבת לתת לראש הממשלה אפשרות להסתייע בחברים למימון ההגנה המשפטית שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות