בני גנץ בפאניקה: ביבי, תעצור את המינוי של השר סמוטריץ’ לקבינט

יו"ר מפלגת השמאל 'כחול לבן' תוקף את החלטת ראש הממשלה למנות את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לחבר בקבינט • "אדם שעודד אזרחים לחסום כבישים וקרא 'לדלל' את אוכלוסיית עזה, ישב בחדר, מול רמטכ"ל וראש מוסד שיפרטו את התכניות הביטחוניות הרגישות והסודיות ביותר?"
אריה ריבקינד
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 12:57

יו”ר מפלגת ‘כחול לבן’, בני גנץ, תקף בצהריים (ראשון), בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, את החלטת ראש הממשלה למנות את יו”ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה הנכנס בצלאל סמוטריץ’ – לחבר הקבינט המדיני-ביטחוני.

“הפקרות ביטחונית תמורת חסינות משפטית”, טען גנץ. “המציאות הביטחונית באזור מתערערת, ואנחנו במרחק החלטה קצרה מלחימה שכמותה לא ראינו במזרח התיכון מאז מלחמת המפרץ.

“ובמה עסוק נתניהו, מר ‘איראן לפני הכול’, הבוקר? בהכנסת בצלאל סמוטריץ לקבינט הביטחוני, החדר הרגיש ביותר במדינת ישראל”.

לדבריו, “אדם שעודד אזרחים לחסום כבישים ולהתעמת עם כוחות הביטחון וקרא ‘לדלל’ את אוכלוסיית עזה, ישב בחדר, מול רמטכ”ל וראש מוסד שיפרטו את התכניות הביטחוניות הרגישות והסודיות ביותר? והדיון שם יתנהל ברצינות ולטובת המדינה ואזרחיה?”.

גנץ קרא: “ביבי – אל תמכור את ביטחון ישראל עבור חסינות, אל תהפוך את הביטחון שלנו לסחר-מכר פוליטי ואישי. עצור את מינוי סמוטריץ לקבינט”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לחשוב שגנץ היה רמטכ"ל במשך 4 שנים והיה שותף לסודות ביטחוניים ולהחלטות גורליות ...
    23/06/2019 15:06
    מעורר חלחלה
  1. היה רמטכ”ל גרוע ונקווה שלא יהיה רוה”מ חס ושלום

    • תמר   25/06/2019 10:02

      כל מה שאומר גנץ מוכתב הוא לא ממש חושב שזה מה שנכון לאמר הוא גם לא אנטי כמו דוברו לפיד יש דברים שהוא אומר כי זה אוליי חלק מהרוטציה שמחולקת לא מבחינה הזמנים
      אלא בהרצאות שהוא שולח לעיתים ועל פניו זה נראה כאילו לא מיהרו ו יצאו הדברים

  2. הגנץ הזה הוא שטיק גנצה כלומניק
    24/06/2019 19:33
    מושלה
  3. מדי פעם הוא מגיח עם עוד שטות תורנית. וזה רוצה להיות ראש הממשלה שלנו . הלכה לנו המדינה עם אידיוט כזה כאשר הבא אחריו הוא לפיד ברוטציה.