היועץ שחרר איום שהאיראנים לא ישמחו לשמוע על הצבא הטוב בתבל

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב אמר בפתח פגישתו עם ראש הממשלה נתניהו: "אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני ולא יהיה לה כזה לעולם. הצבא שלנו מוכן לפעול במידת הצורך" • נתניהו: "מי שאומר שרק לאחרונה החלה התוקפנות של איראן - חי בממד אחר"
יוני גרין
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 12:07

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (ראשון) בלשכתו בירושלים עם היועץ לביטחון לאומי של ארה”ב, ג’ון בולטון, לקראת הפסגה לביטחון לאומי של ארה”ב, רוסיה וישראל שתיערך מחר.

הפגישה נערכת על רקע הפלת המל”ט האמריקני על ידי איראן והחלטת הנשיא טראמפ לבטל את המתקפה שתוכננה בתגובה להפלתו.

בפתח הפגישה אמר נתניהו: “כשהסנקציות נגד איראן הוסרו בגלל הסכם הגרעין וכסף זרם, התוקפנות של איראן גברה. מי שאומר שרק לאחרונה החלה התוקפנות: חי בממד אחר”.

ראש הממשלה הוסיף: “שמחתי לשמוע את הנשיא טראמפ אומר שהלחץ על איראן יימשך. תומכי הסכם הגרעין עם איראן טענו שהיא תחל לבנות ולחזק את עצמה מבפנים – ובמקום, היא בונה אימפריה. היא מפיצה טרור, בונה בסיסים בסוריה ועושה מאמצים להעברת נשק מתוחכם לחיזבאללה”.

היועץ בולטון אמר: “איראן שואפת להשיג נשק גרעיני וממשיכה לרדוף אחרי פצצת האטום. הסימנים מראים כי איראן לא מחפשת שלום.

“אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני ולא יהיה לה כזה לעולם. “הצבא שלנו, שהוא הטוב בעולם, מוכן לפעול במידת הצורך. הסנקציות מכבידות על המשטר בטהרן ואנחנו מתכוונים לנקוט בעיצומים נוספים”.

הוא התייחס לפסגת היועצים לביטחון לאומי: “המצב במזרח התיכון הופך את השיחות הללו לחשובות במיוחד. אני שמח לנהל שיח אסטרטגי משותף עם ישראל ורוסיה כי הקשר בין שלוש המדינות חשוב מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות