הילדה עברה שתי תקיפות נוספות? • תמלילי חקירת התקיפה נחשפים

מחמוד קטוסה המואשם בחטיפת ותקיפת הילדה החרדית בת ה-7 הכחיש לאורך חקירתו את המיוחס לו • הילדה סיפרה בעדותה על תקיפה נוספת שעברה סמוך לבית הספר, ואמה העידה במשטרה על שתי תקיפות נוספות - אבל העדויות לא אומתו
חרדים 10
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 00:10

כתב האישום נגד מחמוד קטוסה, תושב הכפר דיר קדיס הנאשם בתקיפת הילדה בת השבע ביישוב החרדי – צפוי להתבטל כבר ביום שלישי הקרוב.

קטוסה העצור מאז ה-1 במאי – יותר מ-50 יום, מואשם בחטיפה, תקיפה והתעללות בילדה החרדית.

מתמלילי החקירה שנחשפו אמש בתוכנית ‘השבוע’ בכאן 11 עולה, כי לכל אורך חקירתו הכחיש קטוסה את האישומים המיוחסים לו – וטען: “אני אדם נקי”.

עוד פורסם ב’השבוע’ כי הילדה סיפרה בעדותה על תקיפה נוספת שעברה סמוך לבית הספר, ואמה העידה במשטרה על שתי תקיפות נוספות.

העדויות לא אומתו. לבסוף, מתואר בכתב האישום מקרה אחד.

גם יוסי אלי, כתב חדשות 13, דיווח אמש כי לפי עדות הילדה וגם הוריה, היא עברה שני אירועי תקיפה נוספים מלבד מה שנכנס לכתב האישום: אחד בבית הכנסת, לדבריה סמוך לבית הספר שלה, והשני סמוך לפח האשפה גם הוא סמוך לבית הכנסת. לפי חדשות 13, המשטרה חקרה זאת באופן שטחי.

“זה בכלל לא נכון, אני רק מבקש את האמת”

לפי תמלילי החקירה שפורסמו ב’כאן’,  תחילה נשאל קטוסה על הקשר שלו עם התלמידות בבית הספר בו עבד כאחראי תחזוקה. לטענתו, מעולם לא הציע לתלמידות ממתקים וידע כי “הם גם דתיים, ואני יודע שאסור לי אפילו לגעת בדברים שלהם”.

לאחר מכן הוטחה בקטוסה עדות הילדה על מעשה התקיפה. קטוסה, שלא האמין למשמע הדברים – אמר: “זה בכלל לא נכון”. הוא הוסיף: “אני חושב שיש טעות גדולה במה שקורה, אולי יש משהו נגדי כי אני אחראי על 80 פועלים”.

בתום אחת החקירות שבה נשאל קטוסה מה יקרה אם יפורסמו החשדות החמורים במקום מגוריו בכפר דיר-קדיס – השיב: “אני רק מבקש את האמת, תרחמו על משפחתי ועל הבנות שלי ועל אבא שלי שבן יותר מ-80”. עוד נשמע אומר: “תמצאו את האדם הנכון, אני לא עושה את הדברים האלה”.

“הבת שלי נראית יוצאת עם חברות מהשער הרגיל”

לפי פרסם הערב בתכנית ‘המגזין’ בחדשות 13, מעט לפני שהוגשה התלונה במשטרה ב-15 באפריל, אמא של הילדה חיפשה תיעוד שלו במצלמות האבטחה של בית הספר.

לדברי האם, בעדותה במשטרה הילדה סיפרה על “מתקן” או “שרת” שתקף אותה.

גם עדותו של האב במשטרה הגיעה לידי חדשות 13, ובה אמר: “אשתי צפתה במצלמות האבטחה של בית הספר במשרד של בית הספר, ואכן רואים את אותו מתקן עם אדם נוסף נכנסים מהשער האחורי אל תוך בית הספר, והבת שלי נראית יוצאת עם חברות מהשער של הרגיל, ולאחר מכן כבר לא הצליחה לראות אותה”.

לפי חדשות 13, מכך עולה, כי בית הספר בחר שלא לספר לגורמי הרווחה או החקירה על המקרה, למרות שידע על חשדות האם. כתוצאה מכך, איבדו גורמי החקירה את האפשרות לבחון ממצאים פורנזיים בתקופה הקריטית שלאחר התקיפה.

בנוסף דווח כי למשטרה יש מידע על ילדה נוספת מאותו יישוב שנפגעה לכאורה מקטוסה. זהותה ידועה וחוקרי המשטרה הגיעו אליה, אך טרם נגבתה ממנה עדות.

במשטרה ובפרקליטות הצבאית סבורים שהדבר יכול לסייע להם להמשיך ולתמוך בכתב האישום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות