ח”כ עטיה: “המדינה צריכה לרעוד, הבטן מתהפכת” • בן גביר: “מוות”

התקיפה והתעללות בילדה בת ה-7 ביישוב החרדי • ח"כ עטייה מהליכוד: "לשים יד על הפושעים הארורים שסייעו" • איתמר בן גביר: "ראש הממשלה חייב להורות מיידית לפשוט על הכפר ממנו יצאו חיות האדם"
אריה ריבקינד
י"ד סיון התשע"ט / 17.06.2019 12:11

ח”כ אתי חוה עטיה אמרה הבוקר (שני), בתגובה לכתב האישום שהוגש בגין התקיפה החמורה של הילדה בת ה-7 בידי ערבי מהכפר דיר קדיס, שעבד כשרת בבית הספר החרדי ביישוב בבנימין: “המדינה צריכה לרעוד נוכח המקרה המזעזע הזה!”

היא הוסיפה: “הבטן מתהפכת למשמע המעשים המזעזעים הללו בידי בני עוולה שאנסו ורצחו את נפשה הרכה של ילדה בת 7 בלבד”.

ח”כ עטייה התייחסה לדיווח, לפיו חבריו של הערבי מכפר דיר קדיס, שסייעו לו במעשה לא נעצרו עד היום: “מקרים מסוג אלו מדירים שינה מעיני ואני קוראת לכוחות הביטחון לשים יד על אותם פושעים ארורים ולנקוט כלפיהם את מלוא חומרת הענישה בחוק”.

כפי שדווח בחרדים 10,  ‏בבית שבו התעלל הנאשם הערבי בילדה, נכחו חבריו שצחקו עליה, והחזיקו בידיה וברגליה כדי שלא תוכל להתנגד למעשים.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן בטויטר: “‏המילים נעלמות כשנחשפים לזוועה הזו. אני לא אשקוט ומערכת הביטחון לא תשקוט עד שייעצרו השותפים השפלים למעשה הנורא, והצדק עימם ימוצה עד תום”.

עו”ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, קרא הבוקר להטיל גזר דין מוות על הערבים שהתעללו בילדה בת השבע.

“בכנסת הקרובה אפעל לשינוי החוק ולגזר דין מוות למי שמבצע מעשה חמור במיוחד ממניע לאומני”, אמר בן גביר. “כמו שמחמירים בעבירות אחרות ממניע לאומני אין שום סיבה שמעשה חמור במיוחד ממניע לאומני לא יגרור אחריו גזר דין מוות”.

על העובדה כי לא המעורבים במעשה הנפשע נעצרו – אומר בן גביר: “ראש הממשלה חייב להורות מיידית לפשוט על הכפר ממנו יצאו חיות האדם שהתעללו בילדה ולהביא את הנאשמים לדין בכל מחיר. אי מעצרם בגלל אי אלו שיקולים ‘הומניים’ וכדומה הוא מתן היתר לביצוע פשעים נוספים כגון אלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות