איציק כהן: “ליברמן קשקשן בלתי נלאה, חסר אחריות ובריון מסוכן”

סגן שר האוצר: "אנחנו לא נשב עם ליברמן בקואליציה. הוא יותר גרוע מכל אחד אחר" • ח"כ משה יעלון מברך על הצהרת ליברמן לפיה יכפה ממשלת אחדות - לא הסיעות החרדיות: "זו הדרך הנכונה"
אריה ריבקינד
י"ג סיון התשע"ט / 16.06.2019 09:18

ח”כ יצחק כהן מש”ס התייחס הבוקר (ראשון) בראיון שהעניק לרשת ב’ להודעה של יו”ר ישראל ביתנו כי יכפה ממשלת אחדות ללא החרדים.

“מבקש לא להתרגש מהאמירות של ליברמן. הוא קשקשן בלתי נלאה, חסר אחריות – הייתי קורא לו בריון”, אמר סגן שר האוצר. “אין מה להתרגש ממנו, הוא לא רלוונטי יותר. האיש מסוכן”.

כהן הוסיף: “אנחנו לא נשב עם ליברמן בקואליציה. הוא יותר גרוע מכל אחד אחר”.

על ישיבה בקואליציה עם כחול-לבן אמר: “אנחנו לא מחרימים אף אחד, לא בטוח שלפיד ירצה. הוא יצטרך לכפר על מה שעשה לחרדים כשהיה בקואליציה”.

ח”כ משה (בוגי) יעלון בירך הבוקר על דבריו של אביגדור ליברמן, לפיהם בכוונתו לכפות הקמת ממשלת אחדות אחרי הבחירות – ללא הסיעות החרדיות.

“דיברנו על ממשלת אחדות ואנחנו מדברים עליה גם היום, זו הדרך הנכונה”, ציין יעלון בראיון לרשת ב’.

עם זאת, יעלון הבהיר כי ממשלת אחדות כזו אפשרית רק אם נתניהו יוזז הצידה: “גנץ צריך להוביל את כחול לבן והליכוד ללא נתניהו. חבל שליברמן לא הגיע למסקנה הזו לפני שמפלגתו הצביעה בעד פיזור הכנסת”.

יעלון הוסיף: “נתניהו הפך להיות עיקר הבעיה, כבר שנתיים שכל האינטרסים של מדינת ישראל משועבדים להימלטותו מאימת הדין. נכון שיעשה מה שהטיף לאולמרט עוד לפני שנאשם – שיתפטר”, הוסיף יעלון.

אמש פרסם ליברמן פוסט בפייסבוק, בו טען כי לנוכח האתגרים הלאומיים והתקציביים תכפה מפלגתו הקמת ממשלה ללא חרדים לאחר הבחירות.

“תפקידנו לכפות על ‘הליכוד’ ועל ‘כחול לבן’ להקים ממשלת חירום לאומית ליברלית: ‘ישראל ביתנו’ – ‘הליכוד’ – ‘כחול לבן’. ממשלה שתשקף את רצון הרוב המוחלט של אזרחי מדינת ישראל”, כתב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות