הליכוד: ‘אומר ברור שיקים ממשלת שמאל’ • הבית היהודי: קודם שיבחר

בליכוד ובבית היהודי תוקפים את יו"ר ישראל ביתנו • מיקי זוהר: "עכשיו זה ברור: כל מי שיצביע לליברמן בבחירות הקרובות מסייע להקמת ממשלת שמאל" • מנכ"ל הבית היהודי: "ראוי להתייחס לאמירה הזו כפי שאמר שיחסל את הניה תוך 48 שעות. קודם שיעבור את אחוז החסימה ואז שיתחיל לדבר''
אריה ריבקינד
י"ג סיון התשע"ט / 15.06.2019 22:03

במפלגת הליכוד הגיבו במוצאי שבת על הודעת ח”כ אביגדור ליברמן, לפיה הוא יכפה הקמת ממשלת אחדות של הליכוד וכחול לבן, בלי בלי המפלגות החרדיות ואיחוד מפלגות הימין.

”יצא המרצע מהשק: ליברמן אומר בפירוש שהוא מוכן ללכת עם לפיד וגנץ ולכפות הקמת ממשלת שמאל. מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד בראשות נתניהו”, הגיבו בליכוד.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגיבה להצהרת ליברמן: ”דברים שאמר ליברמן לפני חודשיים בדיוק, ב-15 באפריל: ‘להקים ממשלת אחדות זו תהיה ממשלת שיתוק’. אמרתי לכם שמילה אצלו זו לא מילה. מקווה שיראה את הכנסת הבאה רק דרך ערוץ 99”.

ח”כ מיקי זוהר הגיב: “כשאמרנו שליברמן חובר לשמאל בכך שהוא מנע את הקמת ממשלת הימין בראשות נתניהו, היו הרבה מאוד כתבים ופוליטיקאים שהרימו גבה. עכשיו זה ברור: כל מי שיצביע לליברמן בבחירות הקרובות מסייע להקמת ממשלת שמאל. אני סומך על הציבור הימני והחכם שלנו שלא ייתן לזה יד, בע”ה ננצח”.

ח”כ אופיר סופר מהבית היהודי-האיחוד הלאומי הגיב לדברי ליברמן: ”אז הפלא ופלא – מילה של ליברמן זאת לא מילה. ממשלת ימין חזקה תקום רק עם מפלגת ימין גדולה מימין לליכוד, מפלגה ערכית שלא מפחדת לדבר בגלוי על מסורת ישראל, שלמות הארץ והחזרת השפיות לבתי המשפט”.

מנכ”ל מפלגת הבית היהודי ניר אורבך תקף את יו”ר ישראל ביתנו: ”אביגדור ליברמן, חסר האחריות שלקח את כל המדינה למערכת בחירות מיותרת ומטורללת, כבר קובע עם מי הוא יושב בקואליציה. ראוי להתייחס לאמירה הזו כפי שאמר שיחסל את הניה תוך 48 שעות. קודם שיעבור את אחוז החסימה ואז שיתחיל לדבר”.

עו”ד איתמר בן גביר, מראשי ‘עוצמה יהודית’, הגיב לליברמן: “עכשיו הכל מחודד בפני הבוחר – או ממשלת שמאל של גנץ-ליברמן, או ממשלת ימין של ביבי-בן גביר שאנחנו לשון המאזניים שלה.

“ליברמן שוב מוכיח שהוא עמוק בשמאל, וחסר כל עמוד שידרה אידיאולוגי: פעם הוא בימין, פעם בשמאל, פעם נגד עודה, פעם מסתחבק עם טיבי, פעם שותף לחרדים ופעם מנסה לגזור קופה עליהם. ליברמן מסוכן לישראל וברור שכדי שביבי יקים ממשלת ימין צריך בן גביר חזק ומספר נציגים של עוצמה יהודית בכנסת הקרובה”.

בן גביר הוסיף: ”בימים האחרונים אני עושה לילות כימים כדי ליצור חיבורים בימין ולהציג בלוק טכני ענק שימנע אובדן קולות וניצחון אמיתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך אתם מפחידים את המצביעים בשקרים! זה נורא!!@
    16/06/2019 22:20
    יה
  1. כן סה הוא