זה הצעיר מביתר שנהרג בתאונה • בוידאו: רגע ההתנגשות הקטלנית

ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הלילה בכביש עוקף חוסאן: מנחם סנדר גרינברג ז"ל, בן 22, תושב העיר ביתר עלית • מצלמת האוטובוס תיעדה את מה שהמתרחש על הכביש ברגע התאונה
חיים טוויל
י"א סיון התשע"ט / 14.06.2019 11:24

ברוך דיין האמת: ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הלילה (ליל שישי) – הוא מנחם סנדר גרינברג ז”ל, בן 22, תושב העיר ביתר עלית.

הלוויתו תתקיים אחר הצהרים בהר המנוחות.

מנחם ז”ל, שהיה בדרכו לביתר עלית, ככל הנראה סטה מנתיב התנועה אל עבר האוטובוס – והתנגש בו חזיתית.

בתיעוד מצלמת האוטובוס שתיעדה את המתרחש על הכביש, הראה האוטובוס נוסע על כביש עוקף חוסאן, כאשר רכב שמגיע ממול חוצה את קו ההפרדה ומתנגש  באוטובוס בעוצמה.

תיעוד רגע התאונה, ממצלמת האוטובוס:

סמוך לשעה 2:00 התקבל במוקד מד”א מרחב ירושלים דיווח על תאונת דרכים חזיתית בין רכב ואוטובוס בכביש עוקף חוסאן.

חובשים ופראמדיקים של מד”א ומאיחוד הצלה סניף ביתר שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הנהג במקום.

שמשי גרוסברגר, ראש סניף איחוד הצלה ביתר, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ורכב פרטי. למרבה הצער נהג הרכב הפרטי בן 22 נהרג במקום וגופתו חולצה על ידי צוותי כיבוי”.

פראמדיק מד”א, אהרון אדלר, סיפר: “מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס. נהג הרכב הפרטי נמצא ישוב בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בראשו ופגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי שנכח במקום קבענו את מותו. נהג האוטובוס ונוסע שהיה איתו נבדקו על ידנו בשטח ולא נזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבית חולים”.

איציק איטח, מתנדב זק”א שטיפל בזירה: “מדובר בתאונה קשה וחזיתית בין אוטובוס לרכב פרטי. כשהגעתי לזירה ראיתי רכב פרטי מעוך לגמרי כתוצאה מעוצמת ההתנגשות,

“נהג הרכב היה לכוד בתוך הרכב כשהוא סובל מפציעות קשות וללא הכרה, פראמדיק מד”א נאלץ לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק”א מחוז ש”י טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וואו לא ברור למה הוא סטה ככה מהנתיב
    14/06/2019 11:46
    יוסי
  1. הזוי לחלוטין

  2. מפחיד בטרוף
    15/06/2019 20:09
    מושיקו
  3. ברגע קט נמחק בן אדם. לא יאמן.