מה שהרב אלי בן דהן אמר על ‘זהות’ יפגיש אותו עם פייגלין בבית משפט

מפלגתו של משה פייגלין דורשת מסגן שר הביטחון להתנצל על האמירה כי אחד מחברי המפלגה הקים תנועה שמטרתה לאסור ברית מילה • בן דהן: "הם רוצים לסתום את הפה למי שאומר את האמת. ניפגש בבית המשפט"
אריה ריבקינד
י' סיון התשע"ט / 13.06.2019 17:58

מפלגת ‘זהות’ של משה פייגלין מאיימת להגיש תביעת לשון הרע נגד סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, לאחר שלטענתה הכפיש את ‘זהות’  – בראיון שהעניק לערוץ 7.

בראיון טען סגן שר הבטחון: ”אחד החברים הבולטים במפלגתו (-של פייגלין) הקים תנועה שמטרתה לאסור ברית מילה בישראל”.

במכתב ששיגרו עורכי הדין של ”זהות’ אל הרב בן דהן, נאמר: ”מדובר בדברי בלע שאין בהם ממש, ומעולם לא הקים אחד החברים הבולטים והלא בולטים תנועה מדומיינת שכזו. בפרסום זה ביקשת לרמוס את שמה הטובה של מרשתנו ולפגוע בה”.

עורכי הדין דורשים מסגן השר לפרסם התנצלות, ומאיימים להגיש תביעת לשון הרע ולדרוש פיצויים בסך 140 אלף ש”ח.

הרב בן דהן הגיב: “מפלגת ‘זהות’ ואנשיה חושבים שדרך איומים בתביעות לשון הרע נגדי, הם יגיעו אי פעם להיות בכנסת ישראל. הם חושבים שדרך הסתרה של מועמדים עם אג’נדה בעייתית ואנטי-יהודית שמוציאים סרטונים נגד ברית המילה, מצביעים דתיים יתמכו בהם.

“תביעות השתקה זו הדרך של מי שלא רוצה שישמעו את האמת עליו – לסתום את הפה למי שאומר את אותה האמת. ניפגש בבית המשפט”.

צילום: באדיבות המצלם

מ’זהות’ נמסר בתגובה: ”הרב אלי בן דהן שיקר לציבור בכך שטען בראיון בתחילת השבוע כי בזהות יש מועמד בולט שהקים תנועה נגד ברית מילה ועל כך הוא חייב להתנצל, ולא, ייתבע לפי כל דין.

אצלנו בזהות יש מקום לעם ישראל על כל גווניו – גם לאלו שאינם שומרי תורה ומצוות ובוודאי לאלו שבאים מהקצה השני של המפה הדתית, אשר מבקשים להיות חלק מתנועה ישראלית יהודית בהנהגת אדם שומר תורה ומצוות, משה פייגלין.

”המכנה המשותף המכונן של זהות מאפשר יצירת מרחב בו חיים יחד דתיים, חילונים וחרדים. מרחב בו נוצרת ישראליות המחוברת ליהדותה מתוך חירות ולא מתוך כפייה”,

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שאפו לרב אלי
    13/06/2019 19:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא מצליחים בקלפי מנסים לעשות רעש דרך בתי משפט. זהות באה להתיר חזיר! להתיר חמץ! וכן גדי המסומם הזה יצא נגד ברית מילה. שאפו לרב בן דהן ובכלל למפלגת איחוד מלחמות הימין שבמתכונתה הנוכחית שמה את ערכי התורה לפני הכל, ופועלת יותר מהמפלגות החרדיות.

    • תוהה   14/06/2019 05:21

      מותר לשקר לציבור כדי לשמר את “ערכי התורה”? אף מועמד זהות לא הקים תנועה שכל מטרתה היא התנגדות לברית מילה.

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   14/06/2019 14:58

        איחוד הימין שיקרו במצח נחושה לכל אורך הקמפיין. הם כביכול הדליפו את תוצאות המדגמים כדי שאנשים יצביעו להם ולא לימין החדש, הם טענו שהימין החדש קיבלו 7 מנדטים ולאיחוד הימין חסרים כמה אלפי קולות כדי לקבל 7 מנדטים גם כן. בפוליטיקה יש הרבה שקרנים, אבל שקר גס כזה עוד לא ראיתי.

  2. אכן.. נגד ביצוע ברית.. אבל לא ברור שבמסגרת עמותה נגד ברית
    14/06/2019 18:12
    מארק
  3. כפיה דתית
    15/06/2019 17:39
    יי
  4. סופה של כפיה דתית תוביל לכפיה חילונית.דת חייבת להיות מחוץ לפוליטיקה. להפריד דת ממדינה. נמאס מכל הפינגווינים בשחור לבן. מה נתקעתם עם הבגד הפולני הזה. תשתחררו.

  5. כפיה דתית
    15/06/2019 17:45
    יי לתת
  6. נמאס מכל הפינגווינים בשחור לבן עובדי אלילים ועבודה זרה הרסו את משמעות התורה וכל מהווים זה איך לעשות כסף דרך עיוות התורה . דת חייבת להיות מחוץ לפוליטיקה. כל רב הפך להיות אל שאליו נוהרים לברכה ועל הדרך הרבנים גוזרים קופונים . דת שהפכה להיות מאוסה מגעילה ומנצלת את העם. עובדים אלילים ועבודה זרה. אם יבוא משיח זה רק בגלל שהרסתם את התורה והפכתם להיות הפוך ממה שהתכוון הבורא.

  7. אדוני המגזר הוותיקים שליחם של האליטות התאגידיות עוסקים במרמה להפחיד את העדר
    16/06/2019 15:02
    מנה
  8. ובזמן אמת בוגדים בציבור
    משרד הרווחה עדיין חותך משפחות לגזרים
    מששרד ה”בריאות” עדיין מתעלל בחולי סרטן[שחס ושלום לא יעבירו את התרופה שלהם למעשנים מתוך חכמת סדום]
    והתקשורת שותקת ואדוני המגזר משתיקים