‘כבשת הרש’: הרב שמואל אליהו במכתב מטלטל נגד הרב שמואל טל

רבה של צפת, ומי שניהל את הבירור ב'פרשת הרב שמואל טל', כותב במכתב חריף שפרסם, כי הרב טל מחק ראיות מהמחשב שלו, כדי לשבש את הדיון בבית הדין • "לא ממליץ לשום אדם ללמוד ממנו שום הלכה ושום עצה. לא ממליץ ללמוד לא בישיבה ולא במדרשה או בבית ספר לייעוץ שלו"
יוני גרין
כ"ד אייר התשע"ט / 29.05.2019 09:28

התפתחות בפרשת הרב שמואל טל, ראש ישיבת ‘תורת החיים’: הגאון רבי שמואל אליהו, רבה הראשי של העיר צפת ומי שניהל את הבירור בעניינו של הרב טל, פרסם אמש (שלישי) מכתב חריף נגד ראש הישיבה, וקרא להפסיק ללמוד בישיבה, במדרשה ובבית הספר לייעוץ שלו.

במכתב מסביר הרב אליהו כי הוא מפרסם את הפרטים, משום שיחצ”ני הרב טל מפיצים דברי שקר.

הרב אליהו כותב במכתבו על הקשר האישי שקיים הרב טל עם אישה נשואה וכן על ‘רוח הקודש’ שלכאורה התגלתה לרב טל.

הרב אליהו הוסיף במכתבו פרטים חדשים ומביכים על הרב טל, וחשף כי גובה סכום הפיצוי שהתחייב לשלם לאישה  עומד על חצי מליון שקלים – “שחלקם כבר שולם”.

לפי מכתבו של הרב אליהו,  הרב טל מחק ראיות מהמחשב שלו, כדי לשבש את הדיון של בית הדין.

“במצב הזה אני לא ממליץ לשום אדם ללמוד ממנו שום הלכה ושום עצה”, כותב הרב אליהו. “אני לא ממליץ ללמוד לא בישיבה ולא במדרשה או בבית ספר לייעוץ שלו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב טל
    30/05/2019 09:35
    אמא לנער שלומד בישיבת תורת החיים
  1. ליבי ליבי על הרב טל, משפחתו,רבני הקהילה והמוסדות, בני היקר לומד בישיבת תורת החיים ומעולם לא הייתי מאושרת ושלווה ומלאה בנחת רוח יהודית אמיתית כמו השהיה של בני בישיבה הנ”ל,ומודה לה’ על כל שניה ושניה שהוא נמצא במחיצתם של הרבנים שמלאים ביראת שמיים טהורה ויודעים להאהיב את התורה על הבחורים, וכל עבודת השם שם באה מתוך שמחה והתלהבות הלב.
    מאחלת לכל ישיבה לחנך בדרך זו את בחוריה, ישיבה שמכילה את כל הזרמים, ומחנכת את תלמידיה שאפשר וכדאי ללמוד את התורה של כולם. כואב הלב שגם האתר שלכם נסחף אחר התשקורת מבלי לחכות לתוצאות של בית הדין.ואתם שותפים לשפיכות דמים.
    ועל זה נאמר: צדיק רודף צדיק, והאלוקים יבקש את הנרדף.