אלה ההסברים למה נפתלי בנט אשם בכישלון של קמפיין ‘הימין החדש’

גורמים בימים החדש טוענים כי בנט התרחק מהשטח ופעל בעיקר ברשתות החברתיות, נהג בניגוד לעמדת היועצים המקצועיים - והעביר מסרים שהתאימו לציבור הדתי לאומי בלבד • הסוקר ויועץ הקמפיין הביא נתונים עד יום הבחירות ובמהלכו, לפיהם מצבם טוב מכפי שהיה באמת
חרדים 10
י"ב ניסן התשע"ט / 17.04.2019 14:35

גורמים שעבדו בקמפיין הבחירות של הימין החדש מטילים על נפתלי בנט את האשמה בכישלון קמפיין הבחירות. כך דווח היום (רביעי) יואב קרקובסקי בכאן רשת ב.

לדברי אותם גורמים, בנט “ניהל קמפיין מבולבל ומזגזג. מצד אחד הוא תוקף את שר הביטחון בנימין נתניהו, ומצד שני מחבק את ראש הממשלה”. הם ציינו גם כי  המהלך של בנט היה מנוגד לעמדת היועצים המקצועיים של הקמפיין, ובלבל את הבוחרים.

עוד טענו אותם גורמים,  כי בנט התרחק מהשטח, ופעל בעיקר ברשתות החברתיות ובתקשורת הכללית, בעוד שיתר חברי הרשימה – ובראשם איילת שקד, חרשו את השטח וקלטו ממנו את האהדה העצומה לנתניהו.

“זה היה הקמפיין של בנט לתפקיד שר הביטחון”, אמרו הגורמים, “ולא קמפיין של מפלגה”.

הגורמים הוסיפו: “זו היתה אמורה להיות מפלגה משותפת לחילונים ולדתיים, אך בסופו של דבר היא העבירה מסרים שהתאימו רק למגזר הציוני דתי. הסוקר ויועץ הקמפיין שלמה פילבר הביא לבנט ושקד נתונים עד יום הבחירות ובמהלכו, שלפיהם מצבם טוב מכפי שהיה באמת, ואמר להם שהם נעים בין 6 ל-8 מנדטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מוצר פגום
    17/04/2019 19:02
    חיים
  1. הציבור אינו קונה סחורה משומשת שאב ליחה וערכה.
    ה’ימין החדש’ לא הביא עמו שום בשורה חדשה או דרך שלא נוסתה לפני כן.
    הציבור מחפש דרך ומשמעות, סחורה טובה. הוא לא מוכן לקנות קלישאות וסיסמאות מאנשים שאינם יכולים לייצג את הדרך.
    בנט טוען שהוא דתי, אך הפגישה שבה החליטו שקד והוא סופית על נטישת ‘הבית היהודי’ והקמת מפלגה חדשה היתה בשבת, שבה כידוע אין מתכננים תוכניות. ובנוסף חייב את השרה שקד לנסוע בשבת אל מר בנט. היכן ההתחשבות באדם שומר מצוות ובאמונתו?

    ואחר כך הם בוכים למה הסחורה לא נמכרה. פשוט, הציבור לא מחפש ערפולים וזיגזגים. ומי שלא נאמן לדרך גם הבוחרים לא יהיו נאמנים לדרך וזו התוצאה. גם אצל בנט ושקד וגם אצל פייגלין.