“יש לחרדים דרישות גדולות – וזה מגיע להם. ליברמן? יגיעו להסכמות”

על המאבק בין המפלגות החרדיות לליברמן: "אני לא מאמין שהם רוצים עוד בחירות. אי אפשר לקחת את המדינה לבחירות תוך חודש" • "תיק החינוך לא יהיה בידי הליכוד. נכון שנתניהו אמר אחרת, אבל יש תוצאה של בחירות"
חרדים 10
י"א ניסן התשע"ט / 16.04.2019 19:35

ח”כ דוד ביטן התייחס היום (שלישי) לתהליך הרכבת הממשלה והסביר לרן בנימיני ויגאל גואט בתכנית ‘כאן הערב’ ברשת ב’, כי לדעתו אביגדור ליברמן והמפלגות החרדיות יגיעו להסכמות.

בריאיון אמר ביטן: “אני לא מאמין שהם רוצים עוד בחירות. אי אפשר לקחת את המדינה לבחירות תוך חודש. היא זקוקה ליציבות שלטונית. הסכם עם החרדים הוא ארוך טווח מבחינתנו. יש להם דרישות גדולות וזה מגיע להם”.

ביטן התייחס לנושא תיק החינוך וטען כי הוא לא יהיה בידי הליכוד. “נכון שנתניהו אמר אחרת, אבל יש תוצאה של בחירות. הליכוד לא צריך להתעקש על תיקים. סמוטריץ’ לא יהיה שר החינוך. אם מישהו מתאים זה הרב פרץ”.

“ראש הממשלה אמר שהוא לא בעניין תיקון חוק החסינות”, הוסיף ביטן בהקשר לאפשרות החקירה בנוגע לתיקי נתניהו. “גם החוק הצרפתי לא רלוונטי אליו כי זה נוגע לשלב החקירות”.

ביטן הגיב לאפשרות של הקמת ממשלת אחדות והסביר שכחול לבן לא רוצים להצטרף לממשלה כזו.  “זה לא נמצא היום בלקסיקון. אנחנו לא נקים ממשלה זמנית. כזאת שאם היועמ”ש יקבל החלטה על כתב אישום הם יפרשו. כחלון לא יפרוש. הוא אמר הרבה דברים, אבל אני אומר לך שהוא לא יפרוש. אם הוא יהיה שר אוצר תהיה חשובה לו היציבות השלטונית. לדעתי הוא בדרך לליכוד”.

לדברי ביטן, גדעון סער צפוי לקבל תפקיד בכיר.

“הוא לא יסכים אם לא. מה אתה חושב, שהוא יסכים להיות שר המדע? הוא צריך לקבל תיק בכיר בהתאם למעמדו”.

בנוגע לשאלה באיזה תיק הוא מעוניין ענה ביטן: “אני מודע למצב שאני נמצא בו. אני אומר דבר מאוד פשוט. אם דרעי יכול להיות שר וחיים כץ יכול להיות, גם אני יכול להיות”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות