מותר לרחם על אבי גבאי המסכן: ‘כואב לי הלב על מה שקרה לעבודה’

השר יובל שטייניץ: "כואב לי על מה שקרה לשמאל, ובעיקר למפלגת העבודה" • על נתניהו: "גם אלה שמתנגדים צריכים להכיר בכישורים הבלתי רגילים של ראש ממשלת ישראל" • על אפשרות לאחדות: "נחצה פה קו אדום - ניסיון לסמן את ראש הממשלה כבוגד במדינה"
דוד ליבוביץ
י"א ניסן התשע"ט / 15.04.2019 22:40

השר יובל שטייניץ ממפלגת הליכוד התראיין ברדיו 103FM, והביע בראיון את צערו על נפילת המפלגות השמאל.

“באמת – למרות שאני ימין וליכוד ושמח בשמחת ניצחונו של הימין ושל בנימין נתניהו אישית, כואב לי על מה שקרה לשמאל, ובעיקר למפלגת העבודה. אני זוכר שגנץ הכריז לפני חודשיים ש’אין ימין ואין שמאל’. מסתבר שהוא התכוון ‘יש ימין ואין שמאל’. זו התוצאה של מה שקרה”, אמר שטייניץ.

שטייניץ התייחס לסוגיית ‘ימין ושמאל’ בישראל ובעולם ואמר: “אני חושב שהתמונה הרגילה המקובלת בכל העולם היא שיש ימין ויש שמאל, יש בה היגיון משלה, ולכן אני לא שמח בנפילת השמאל ואני לא מאושר עם עליית מפלגת הגנרלים על חשבון מרץ והעבודה”.

ביחס לראש הממשלה אמר השר: “ה’כן ביבי’ ניצח בזכות ביבי בראש ובראשונה. כולנו נרתמנו, אבל אין ספק שיש פה קטר גדול שמוביל את הליכוד ואת כל גוש הימין. אני חושב שהניצחון הזה מעיד שוב – גם כלפי אלה שמתנגדים שצריכים להכיר בזה, לכישורים הבלתי רגילים של ראש ממשלת ישראל”.

שטייניץ נשאל גם על אפשרות הצטרפותה של ‘כחול לבן’ לממשלה ואמר: “היה פה דבר אחד שלדעתי עשוי מאוד להקשות, וזה הניסיון לסמן את ראש הממשלה כבוגד במדינה, חובר עם מעצמה זרה עם רוסיה נגד הדמוקרטיה הישראלית, חובר עם מצרים נגד ביטחון ישראל – זה קו אדום שלא נחצה בעבר”.

לדבריו, כל עוד לא תישמע התנצלות חד משמעית על המהלך הזה ספציפית, יהיה מאוד קשה לשבת יחד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אסדות רציו ונובל אנרג'י עפות באוויר
    15/04/2019 23:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מן ירחם על נשמתך הרקובה שטיינץ ארור ורשע
    מתווה הגז לשודדים תשובה מן השמיים .