סמוטריץ’ מעדיף את בנט? בן גביר: “אני בטוח שלא יתקע לי סכין בגב”

בן גביר: "אין לי ספק שבצלאל לא מעדיף שבנט ייכנס כדי למנוע ממני מלהיכנס לכנסת והאמירות נגד בצלאל הן הוצאת שם רע" סמוטריץ' הצטרף הבוקר לדרישת 'הימין החדש' לספור מחדש את קולות החיילים
אריה ריבקינד
ו' ניסן התשע"ט / 11.04.2019 13:18

איתמר בן גביר מגיב לטענות הנשמעות בבית היהודי, לפיהן בצלאל סמוטריץ’ מעדיף את כניסתו של נפתלי בנט, כדי למנוע את כניסתו של עו”ד בן גביר עצמו.

בן גביר: “אני בטוח שטובת ארץ ישראל עומדת לנגד עיניו של סמוטריץ’, ולכן אני בטוח שלא יתקע לי סכין בגב. הלכנו ביחד, ובזכות החיבור גם הרב רפי וגם בצלאל נמצאים היום בכנסת”.

לדבריו, “החיבור שעשינו הציל את ארץ ישראל ואת מחנה הימין, וגם היום אני שמח על החיבור ויודע שהבאנו לניצחון גדול של הימין בבחירות”.

בן גביר הוסיף: “הלקח מהבחירות האחרונות הוא שמי שלא אמין מאבד את אמון הציבור, ואין לי כל פקפוק ברב רפי ובבצלאל: שניהם אנשים אמינים ואידיאליסטים, שאני בטוח שיעמדו בכל התחייבות. אין לי ספק שבצלאל לא מעדיף שבנט ייכנס כדי למנוע ממני מלהיכנס לכנסת והאמירות נגד בצלאל הן הוצאת שם רע”.

הבוקר הצטרף סמוטריץ’ לדרישה של ‘הימין החדש’ לספור מחדש את קולות החיילים.

במידה ו’הימין החדש’ ייכנס לכנסת, יאבד איחוד מפלגות הימין מנדט – מה שלא יאפשר את כניסת בן גביר לכנסת, גם במקרה של החלת החוק הנורבגי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות