‘פוליטיקאי קטן ואגואיסט’: עימות בין סמוטריץ לפרץ?

זעם באיחוד הלאומי על הרב רפי פרץ - שלא הצטרף לקריאה לבצע ספירה מחדש של קולות החיילים, כדרישת מפלגת 'הימין החדש' • גורם באיחוד הלאומי: "המפסיד היחיד אם יהיו לנו 4 מנדטים ולא 5 - זה בן גביר" • סמוטריץ: "4 מנדטים לימין האידיאולוגי - חשובים פי אלף מנקמה מטומטמת"
חרדים 10
ו' ניסן התשע"ט / 11.04.2019 12:27

גורם באיחוד הלאומי זועם על התגובה שפרסם הרב רפי פרץ, בעקבות ספירת הקולות בוועדת הבחירות – ועל רקע הטענות כי “גונבים את הבחירות לימין”.

על הטענות הללו של הימין החדש, אמר הרב רפי פרץ בסגנון ממלכתי: “בשעות האחרונות אנחנו ניזונים משמועות אין סוף בעניין ספירת קולות החיילים. יש לי אמון מלא בשופט חנן מלצר ואנחנו נמתין באחריות ובשיקול דעת להודעה רשמית מטעם וועדת הבחירות”.

הגורם אמר: “הרב רפי עושה פוליטיקה קטנה ומה שמעניין אותו זה נקמה ועוד מנדט. המפסיד היחיד אם יהיו לנו ארבעה מנדטים ולא 5 – זה בן גביר, שלא יכנס. אז בהפוך על הפוך הרב רפי, שלא רוצה את בן גביר – עובד בשבילו, העיקר לדפוק את בנט. אם ארץ ישראל תלך לעזאזל על הדרך לא אכפת לו”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ צייץ בטוויטר: “שיהיה ברור: גוש ימין גדול, ובתוכו עוד ארבעה מנדטים לימין האידיאולוגי שישמור יחד איתנו על נתניהו כשתגיע תכנית טראמפ, חשובים פי אלף מנקמה מטומטמת, ואפילו מעוד מנדט שלנו. אני כועס על מה שבנט ושקד עשו, אבל מדינת ישראל יותר חשובה! מי שאומר אחרת הוא פשוט פוליטיקאי קטן ואגואיסט”.

עם זאת, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, יו”ר האיחוד הלאומי, מבהיר כי המתקפה בה יצא בנוגע לספירת הקולות החוזרת לא כוונה לרב רפי פרץ.

“אני ראה שבזמן שאני מדליק אש בתנור לאפיית מצות יש מי שנהנים להדליק מדורה של מחלוקת בין הרב רפי לביני”, צייץ סמוטריץ’ בטוויטר.

“חבר’ה תרגיעו. לא היה ולא נברא. הרב רפי ואני דיברנו ואנחנו מסכימים במאה אחוז על הצורך לבחון אי סדרים בספירת הקולות ולעשות הכל כדי שהימין החדש ייכנס לכנסת. אפשר לעבור הלאה”, הוסיף סמוטריץ’.

בוך כך, השופט חנן מלצר לא מאפשר לעורך הדין איתמר בן גביר להיכנס לכנסת ולהשקיף על ההליך. מזכירתו של מלצר טענה בפני בן גביר כי הוא לא מאפשר לאיש להיכנס כרגע.

עו”ד בן גביר אומר בתגובה: “זה נשמע רע מאוד ומתחיל להראות כמו ריפובליקת בננות. בתחילה פסלו את מיכאל, אחר כך השופט מלצר סירב לקדם אותי למקום של מיכאל ששמור לעוצמה יהודית, בהמשך הוא גם עיכב קמפיין שלנו ודחה עתירה נגד פייסבוק שמצאה לנכון לסגור לי הדף חמישה ימים לפני הבחירות ועכשיו הוא לא מאפשר לי להיכנס. תמוה”.

משקיפים מטעם הימין החדש דיווחו הבוקר (חמישי) על שיבושים בהליך ספירת המעטפות הכפולות.

לדבריהם, “דברים מוזרים מאד קורים כרגע בוועדת הבחירות. מישהו גונב את הבחירות לימין. לא נותנים לנו להיכנס להשקיף. נדרוש ספירה חוזרת ולא ניתן לקומבינת הקלפיות לעבוד”.

לדבריהם, “עד שש בבוקר הימין החדש קיבל קולות חיילים שהכניסו אותו לכנסת עם ארבעה מנדטים, וגוש הימין גדל ל-67. לפתע אסרו על כניסת משקיפים להקלדות, האתר של ועדת הבחירות ‘נתקע’, מספרי הימין החדש פתאום ירדו, מרצ ‘קיבלה עוד מנדט מהחיילים’ וגוש הימין ירד מ-67 ל-64”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב פרץ צודק
    11/04/2019 12:54
    פיני
  1. מספיק עם הפחדות א”י לא בסכנה .בנתיים רק הימין החזיר שטחים.
    אין סיבה להכניס את בן גביר או את בנט

  2. מעניין לגנץ הזכירו את חוסר ניסיונו. מדוע זה לא חל על פרץ?
    11/04/2019 19:13
    שאול א.
  3. האיש הזה עוד לא התחיל לעבוד וכבר עושה שטויות של טירון.