חם מהתנור: הרב הליטאי של ב”ב במאפיית המצות של ‘הרב לנדא’

היסטוריה בבני ברק: הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, שמונה לרבה של בני ברק לצידו של בנו ממלא מקומו של הגרמי"ל לנדא, הגיע לפקח על אפיית מצות 'מסורת המצות' בהכשר 'הרב לנדא'
יוסף גרינבוים
כ"ה אדר ב' התשע"ט / 01.04.2019 20:39

היסטוריה בעיר התורה והחסידות: יממה לאחר שהוכרז בהלוויתו של הגרמי”ל לנדא זצ”ל, על המינוי של הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט לרבה של בני ברק לצידו של בנו ממלא מקומו הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא, ביצע היום (שני) הרב החדש צעד שעד כה היה נשמע דמיוני.

בעוד הגרחי”א לנדא יושב ‘שבעה’ על אביו ומנוע מלבצע את מטלות ההשגחה המוטלות על כתפיו, הגיע עמיתו לפקח על אפיית מצות ‘מסורת המצות’ בהכשר ‘הרב לנדא’.

אתמול, עם תחילת הלוויה, הכריז ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין: “על דעת גדולי התורה, אדמו”רים, ראשי הישיבות ורבני העיר, הוחלט כי כל ענייני הדת והכשרות בעיר יתנהלו על ידי הרבנים הגאונים בנו וממלא-מקומו על פי בקשתו הרב חיים יצחק אייזיק לנדא שליט”א והרב שבח צבי רוזנבלט שליט”א בשיתוף פעולה מלא. והאמת והשלום אהבו”.

הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט מכהן כראש רשת בתי הוראה בבני ברק, אלעד ומודיעין עילית. הוא מכהן גם כרב קהילות בבני ברק, במודיעין עילית ובאחסימך, וחבר בד”ץ שארית ישראל.

הוא תלמידו של הגר”נ קרליץ ומקורבו של הגר”ח קנייבסקי.

צפו בתיעוד, באדיבות ‘מסורת המצות’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות