אשכנזי: “כל החרדים יגיעו לבקו”ם, רק גאונים יפתחו את עולם התורה”

מספר 4 בכחול לבן התייחס לסוגיית השוויון בנטל והבהיר: "דבר ראשון נעביר את חוק הגיוס, אבל במקביל יש לנו מודל..." • "זה מסוכן לחברה הישראלית, שציבור גדל והולך לא משרת, לא לומד וברובו גם לא משלם מיסים" • דרעי: מקווה שיישאר בגדר רעיונות
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשע"ט / 01.04.2019 10:54

מספר 4 בכחול לבן, גבי אשכנזי, התייחס במהלך כנס בחירות לסוגיית השוויון בנטל.

“אני חושב שזה מסוכן לחברה הישראלית – המציאות שבה ציבור של צעירים קטן והולך משרת את המדינה לעומת ציבור גדל והולך שלא משרת, לא לומד וברובו גם לא משלם מיסים”, נשמע אשכנזי בהקלטה שפורסמה בכאן רשת ב.

אשכנזי הוסיף: “דבר ראשון נעביר את חוק הגיוס של הצבא. אבל במקביל יש לנו מודל שבו גאונים, כמו ספורטאים מצטיינים, יוכלו לפתח את עולמה של תורה. כל השאר יגיעו לבקו”ם וזכות הבחירה הראשונה תהיה לצה”ל. לאחר מכן יהיה דוכן של מד”א, משטרה וכו”.

יו”ר ש”ס אריה דרעי הגיב בריאיון לכאן רשת ב: “אני מקווה שזה יישאר בגדר רעיונות. אני לא יודע מה כוונותיו של גנץ, אבל במעשה הם אימצו את המצע של יש עתיד ואין לי ספק שגם אחרי הבחירות יש עתיד תהיה המובילה ולפיד יהיה המוביל של כל הקו בענייני דת ומדינה. ולכן אני אמרתי באופן הברור ביותר, אנחנו לא נשב איתם, לא נמליץ עליהם לנשיא, אנחנו נמליץ על נתניהו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אינני חרדי אבל אתה משקר את הציבור ביודעין
    01/04/2019 11:31
    שאול א.
  1. אתה יודע שזה לא יקרה. אתה יודע שצה”ל לא מסוגל לכפות על אנשים לשרת בצבא גם לא במסגרת חוק. אתה יודע שצה”ל לא ממש רוצה אותם והוא היה רוקד משמחה אילו היו מסירים ממנו את הנטל הזה.
    אבל לפני בחירות אפשר לדקלם שקרים של לפיד. אחרי הבחירות זה סיפור אחר לחלוטין.

  2. אי אפשר להאמין לדרעי
    01/04/2019 14:45
    יהודי
  3. אם יקבל תפקיד וכסף הוא יתמוך גם בטיבי