‘העבודה’: אם כחול לבן יעשו את הצעד הזה הוא יביא עוד 2 מנדטים

מזכ"ל העבודה הציע ל'כחול לבן' לוותר על הרוטציה עם לפיד - מהלך שימשוך קולות מימין: "הסקרים שלנו ושלהם מעידים על כך" • שלי יחימוביץ': "אני חושבת שזה יראה תוצאה חיובית מיד בסקרים. אני לא חושבת, אני יודעת"
אריה ריבקינד
כ"ד אדר ב' התשע"ט / 30.03.2019 21:01

בכירי מפלגת ‘העבודה’ קוראים לביטול הרוטציה ב’כחול לבן’ – וטוענים: אם יאיר לפיד יוותר על הרוטציה עם בני גנץ על ראשות הממשלה, מפלגת כחול לבן תצליח למשוך את שני מנדטים מהמחנה הלאומי.

ערן חרמוני, מזכ”ל מפלגת העבודה, טען בסוף השבוע ב’שבתתרבות’ במועצה האזורית תמר: “לא התחזקות על חשבון מפלגת העבודה תעניק לכחול לבן את הניצחון על נתניהו, אלא הוויתור על עניין הרוטציה שמונע מכחול לבן להתחזק לפחות בשני מנדטים נוספים מימין.

“הסקרים שלנו ושלהם מעידים על כך”, טען. ”לפיד הוא החוליה החלשה. אם באמת ישראל לפני הכל עבורך, שים את האגו שלך בצד ותוותר על הרוטציה”.

גם שלי יחימוביץ’ הפצירה באירוע ‘שבתרבות’ ברמת השרון בראשי ‘כחול לבן’ שיחשבו שנית על רעיון הרוטציה: “אני מעריכה ואני לא רק מעריכה, אני גם יודעת, שברגע שהם יודיעו שהם מוותרים על הרוטציה, וגנץ הוא המועמד לראשות הממשלה, ולא בהסכם רוטציה, הם מקבלים תוספת של 3-2 מנדטים מהימין הרך, ולכן אני חושבת שאם באמת כל כך חשוב כל מנדט, כפי שהם מציגים את זה אז מוטב שהם יוותרו על הרוטציה ויקבלו את אותם 3-2 מנדטים נוספים מהימין, ולא מתוך השמאל מרכז.

“אני חושבת שזה יהיה רעיון מאוד טוב, אני חושבת שזה יראה תוצאה חיובית מיד בסקרים. אני לא חושבת, אני יודעת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות