ה’פוש’ על העזיבה הגיע באמצע הפאנל: קוטלר הושפלה על הבמה

כחודש אחרי ההתבטאות השנויה במחלוקת על לוחמי נצח יהודה, אושרת קוטלר עוזבת את חברת 'חדשות 13' • הידיעה של ynet פורסמה בעת שהיא השתתפה בפאנל - ועל הבמה היא הכחישה: לא הולכת לשום מקום" •
הכתב רן בוקר: עכשיו היא הכחישה ידיעה על בקשה שהיא בעצמה העבירה לחדשות 13
אבי כץ
כ"א אדר ב' התשע"ט / 28.03.2019 19:16

כחודש לאחר שכינתה את לוחמי ‘נצח יהודה’ בשידור חי ”חיות אדם’  – המגישה אושרת קוטלר עוזבת את חברת ‘חדשות 13′. כך דיווח הערב (חמישי) רן בוקר באתר ynet.

קוטלר צפויה לסיים את תפקידה בחודש יוני הקרוב. לפי הדיווח, “קוטלר ביקשה חופשה ללא תשלום של לפחות שנה”.

אלא שקוטלר, שבשעת פרסום הידיעה השתתפה בדיון על הבמה ב’וועידת עיתון הארץ’, הכחישה את הדיווח – ואמרה: “פייק ניוז. אני לא עוזבת, לא פיטרו אותי ואני לא הולכת לשום מקום”.

עיתונאית ‘הארץ’ נועה שפיגל צייצה: “תוך כדי שאושרת קוטלר יושבת בפאנל של נועה לנדאו  בועידת ישראל לדמוקרטיה יוצא פוש בווינט שקוטלר עוזבת את 13.

“לנדאו מקבלת פתק לבמה ושואלת אותה על זה. קוטלר מופתעת ומכחישה, בודקת את הטלפון על הבמה ומדווחת שלפני 18 דק’ שאל אותה הכתב לתגובה בהודעה והיא לא ענתה”.

רן בוקר צייץ בעמוד הטוויטר שלו: “בעבר אושרת קוטלר כתבה לי ‘עיתונות פח’. עכשיו הכחישה ידיעה שהיא בעצמה הודיעה לחדשות 13 על עזיבתה שצפויה לקרות בחודש יוני הקרוב. הבקשה הרשמית הייתה ‘חופשה ללא תשלום לשנה לפחות’. חבל שעיתונאים שחששו ל’חופש הביטוי’ ועמדו על ‘הזכות העיתונאית’ לא מכבדים זאת בעצמם. אני רק עושה את עבודתי”.

בפאנל טענה קוטלר: ”יש ניסיון שיטתי להשתיק. היום עיתונאים מפחדים. כשמאיימים לפגוע בילדים שלי, לא בא לי לקחת יותר סיכונים. בחודש האחרון לא בא לי לומר את דעתי, אני בטראומה”.

קוטלר הוסיפה: ”אני לא קראתי לחיילי צה”ל חיות אדם. נקודה. כי הם לא. ושום ראש ממשלה וכאילו שר חינוך לא יוציאו את דבריי מהקשרם. ניסיתי להגיד מהו מחירו של הכיבוש. העמדנו אותם מול מציאות בלתי אפשרית, אבל אף אחד לא מקשיב”.

שי גליק, מנכ”ל בצלמו, שייצג את ההורים השכולים של החיילים נהרגו בגבעת אסף: “מי שמכנה את חיילי צה”ל חיות אדם אין מקומו בשידור הציבורי. לצערינו אושרת קוטלר בחרה לשקר לסלף ולהעליל עלילות דם כנגד טובי בחורינו בלי לתת זכות תגובה כנדרש ובהתאם לכללי האתיקה.

“התלונה שהגשנו עליה תדון בקרוב במועצת העיתונות ונקווה שיקבע שהכתבה הייתה לא תקינה מבחינה אתית ומקצועית כאחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות