בכחול לבן נכנסו לפרנויה? ההקלטות המביכות של גנץ מתבצעות מבחוץ

במטה מפלגת כחול לבן חיפשו חפרפרת שמעבירה את ההקלטות המביכות של בני גנץ לתקשורת • אלא שתחקיר שבוצע במפלגה מעלה חשד: מאזינים לשיחות הסגורות שלנו בעזרת טכנולוגיה מתקדמת מבחוץ
חרדים 10
כ' אדר ב' התשע"ט / 27.03.2019 21:11

במפלגת כחול לבן החלו לבדוק איך הודלפו ההקלטות המביכות של בני גנץ שפורסמו בתקשורת והסבו נזק גדול לקמפיין הבחירות של המפלגה.

בחדשות 12 דווח, כי במפלגה לא סבורים שיועץ כלשהו או גורם אחר במטה הקליט בפועל את גנץ והדליף לתקשורת את הדברים, אלא שמתבצעות הקלטות מבחוץ על ידי יריבים, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שלא דורשים נוכחות פיזית במקום בו גנץ דיבר.

ההנחה הזאת היא תוצאה של תחקיר שבוצע בכחול לבן, מהלכו שוחזרו המקומות והאירועים שבהם גנץ אמר את הדברים, ובעיקר מול מי הוא אמר את הדברים.

בשל כך מעריכים שאין חפרפרת במטה המפלגה, אלא יש מי שמאזין למתרחש בה מבחוץ.

לפי הדיווח, בסיור שקיים היום מספר 3 בכחול לבן, בוגי יעלון, הוא נשאל על הנושא הזה ושיגר רמיזה, ממנה ברור לגמרי הכיוון של המפלגה: “אני מציע להסתכל על מערכת הבחירות הזאת, על המהות שלה, ולא על אנקדוטה כזו או אחרת. מה גם שאני לא בטוח שמדובר בחפרפרת אנושית”.

עם זאת, גורמים אחרים במפלגה חושבים שיש הדלפות מצד גורמים פנימיים שמקליטים את גנץ ומשחררים את ההקלטות נגדו.

בשבועיים האחרונים נחשפו בחדשות 13 שתי הקלטות של גנץ משיחות עם צוות מצומצם ביותר. בהקלטות, נשמע גנץ טוען בין היתר שנתניהו רוצה להרוג אותו, ושייתכן שהפעיל את הרוסים כדי שיפרצו לטלפון שלו.

מכחול לבן נמסר: “מטבע הדברים איננו מגיבים בנושאי אבטחת מידע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות