صباح الخير: ראש העיר שדרות כתב להנייה שתי מילים מכאיבות מאוד

אלון דוידי פרסם פוסט בערבית המיועד למנהיג חמאס ולגלג: "רציתי לשלוח לך את ההודעה הזאת בפקס או דוא"ל אבל הבנתי שכבר אין לך משרד. אתה לוזר!" • "תראה מה קרה לעזה ולמשרד שלך ואיך שדרות העיר שלנו משגשגת"
חרדים 10
כ' אדר ב' התשע"ט / 27.03.2019 12:47

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, פנה הבוקר (רביעי) בערבית, בחשבון הפייסבוק שלו, למנהיג החמאס, איסמעיל הנייה.

דוידי כתב: “בוקר טוב הנייה, רציתי לשלוח לך את ההודעה הזאת בפקס או דוא”ל אבל הבנתי שכבר אין לך משרד אז אכתוב לך כאן”.

“איסמעיל הנייה, אתה לוזר!”, המשיך דוידי.”אתה לוקח כסף מתרומות ממדינות ערב אשר מוקדש לילדים של עזה ואתה משקיע אותו במלחמה נגדנו וחושב שאתה יכול לנצח אותנו. כן הנייה, זה לא קל ואנחנו סובלים לפעמים, אבל תראה מה קרה לעזה ולמשרד שלך ואיך שדרות העיר שלנו משגשגת.

”18 שנה שאתה משגר רקטות לכיוון שלנו, אבל ברור שאתה לא יודע איך העיר שדרות הפכה לעיר משגשגת, המושכת מאות תושבים מדי שנה, יותר ויותר בתים בבנייה”.

דווידי המשיך: “תגיד לי, מה עשית בכל הזמן הזה? כלום, רק להרוס ולהרוס.

“כשיש לנו בני משפחה הזקוקים לטיפול רפואי אנחנו שולחים אותם לטיפול, אבל לתושבי עזה אין לאן ללכת. נכון, קשה לנו לחיות במציאות זו שנכפית עלינו על ידי אויב אכזר שמפציץ אוכלוסייה ובתים בטילים במקום להתעמת עם הצבא, שממנו אתה חושש”.

ראש העיר הוסיף: ”אתה חושב שהצלחת, אבל המציאות מוכיחה ששוב הפסדת בגדול. חשבת שתהפוך את העיר שדרות לעיר רפאים, אבל שדרות היא עיר חזקה. אתה הפסדת ואנשי עזה יפסידו, תשנה את הכיוון שלך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות