חשד לחפרפרת במטה כחול לבן: מי מדליף את השיחות הסגורות של גנץ

מי מדליף את השיחות הסגורות|? במפלגת כחול לבן פתחו בבדיקה פנימית בניסיון לאתר את ה'חפרפרת' במטה הבחירות • 'ידיעות': הבדיקה החלה בפרופיל נמוך, מאחר שהמתינו לחזרתו של גנץ מוושינגטון
חרדים 10
כ' אדר ב' התשע"ט / 27.03.2019 10:26

הנהלת מפלגת כחול לבן החלה בביצוע בדיקה פנימית מקיפה, על מנת לחשוף את ה’חפרפרת’ בתוך מטה הבחירות של המפלגה – זאת לאחר פרסומן של ההקלטות המביכות בהן נשמע היו”ר בני גנץ, כך מדווח הבוקר ‘ידיעות אחרונות’.

בשבועיים האחרונים נחשפו שתי הקלטות של גנץ משוחח עם צוות מצומצם ביותר של מטה הבחירות במפלגתו.

בהקלטה הראשונה הודה גנץ בשיחה סגורה כי הוא אינו נועל לחלוטין את הדלת בפני האפשרות לשבת בממשלה אחת עם בנימין נתניהו.

גנץ אף סיפר, כי יהיה מוכן ללכת רחוק כדי לצרף את החרדים לממשלה בראשותו: “אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים, תשאירו לי שליש, אני אמלא מה שאני רוצה”.

בהקלטה השנייה שוחח גנץ בפורום מצומצם מאוד וסיפר כי נתניהו ערב הבחירות יהיה מוכן לפגוע בו פיזית. “אם הייתה לו (לנתניהו) דרך שאני אפגע, שיהרגו אותי, הוא היה עושה את זה”, הצהיר גנץ.

בכיר מאוד במפלגה אף האיץ בפורום סגור: “חייבים לבדוק איך שיחות כאלו מודלפות ממטה הבחירות של המפלגה. מדובר באירוע חמור מאוד”.

לפי הדיווח ב’ידיעות’, גורמים במפלגה טענו כי הבדיקה החלה בפרופיל נמוך, מאחר שהמתינו לחזרתו של גנץ מוושינגטון, כדי לבצע בדיקה מקיפה יותר בעזרתו.

אמש דווח יואב קרקובסקי מ’כאן’ כי הקמפיין של מפלגת כחול לבן נקלע למשבר. גורמים במפלגה אמרו כי הראיונות שהעניק שלשום בני גנץ לחדשות 12 וחדשות 13 הסבו נזק רב – אפילו יותר מחשיפת ההקלטה המביכה בחדשות 13.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות