מה הסיבה שאיתמר בן גביר ממש לחוץ מהזינוק של פייגלין בסקרים

מועמד 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר תוקף את מפלגת זהות בחוג בית: "לפייגלין יש אנשי שמאל ברשימה. בשעת מבחן הם יכולים להצביע בעד יוזמה של גירוש יהודים. כולנו זוכרים איך אוסלו עבר"
אריה ריבקינד
כ' אדר ב' התשע"ט / 27.03.2019 10:38

מישהו בלחץ? עו”ד איתמר בן גביר, מועמד ‘עוצמה יהודית’ באיחוד מפלגות הימין, תקף אמש (שלישי) בחוג בית ברמת גן את רשימתו של משה פייגלין.

בן גביר אמר: “אני מעריך את משה ושתפנו יחד פעולה עוד בימי זו ארצנו, אבל מעבר למחלוקות האידיאולוגיות כמו סמים להמונים, צבא של שכירי חרב, התנגדות לדאגה לחלשים ועוד כל מיני סעיפים במצע שלו שאני מוטרד מהם, החשש המרכזי הוא שלפייגלין יש אנשי שמאל ברשימה ובשעת מבחן הם יכולים להצביע בעד יוזמה של גירוש יהודים מהבית”.

בן גביר הוסיף: “כולנו זוכרים איך אוסלו עבר. לקחו חברי כנסת שנבחרו בקולות הימין ופשוט העבירו אותם צד. זה יכול להתרחש גם הפעם ואין לי ספק שלא כל הציבור מודע לסכנה הזאת”.

בן גביר התייחס  לקמפיין של ‘עוצמה יהודית’: “אנחנו פונים לא רק לציונות הדתית אלא לחילונים, לאנשי חב”ד, לחרדים, למסורתיים ולכל המוני בית ישראל שמבינים שצריך שינוי, שאי אפשר להמשיך בדרך ש’ממשלת הימין’ הלכה בארבעת שנים האחרונות ושרק כניסה של עוצמה יהודית במסגרת איחוד מפלגות הימין תוביל לשינוי אמיתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות